vr aug 26, 2005 20:01
is niet veel aanpassingswerk, nokkensassen moeten er toch uit, en je hebt er gelijk een frisse koppakking in. Maar ik begrijp dat je de standaard zuigers dus eigenlijk wilt laten zitten, dan zal je ook de kop moeten vlakken om de compressieverhouding te verhogen, Alfaholics of welke leverancier dan ook (persoonlijk zou ik voor een NL-leverancier gaan) kunnen je prima vertellen wat er van de kop af moet. Het freeswerk om ruimte te maken voor de nokken is dan nog gering meerwerk, en je doet er denk ik ook goed aan de sluiting van de kleppen te optimaliseren/controleren.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.