Dat is niet juist, je betaalt een borg die je na afloop weer terug krijgt als je de transponder onbeschadigd weer inlevert.Voor gruppo europa crono moet je extra betalen voor de transponder
Dat is niet juist, je betaalt een borg die je na afloop weer terug krijgt als je de transponder onbeschadigd weer inlevert.Voor gruppo europa crono moet je extra betalen voor de transponder
Olivier, de Gruppo Europa Crono is duurder dan Gruppo Europa omdat er dan minder Alfa's tegelijk op de baan zijn, en omdat de mensen die de tijdregistratie doen betaald moeten worden (dat zijn geen vrijwilligers).nog twee vraagjes: Voor gruppo europa crono moet je extra betalen voor de transponder, --> wat als ik mijn eigen transponder gebruik? En kan ik met mijn eigen transponder ook rijden in de andere gruppo europa en register?
de transponder is overigens precies dezelfde als zij gebruiken
Ik weet niet of dit ook het plan is maar het zou leuk zijn als er na Gruppo Europa Crono een lijst komt met alle auto's en hun snelste tijden ipv alleen je eigen rondes . Lijkt me administratief niet lastig en leuk om dat eens te vergelijken naderhand .Olivier, de Gruppo Europa Crono is duurder dan Gruppo Europa omdat er dan minder Alfa's tegelijk op de baan zijn, en omdat de mensen die de tijdregistratie doen betaald moeten worden (dat zijn geen vrijwilligers).nog twee vraagjes: Voor gruppo europa crono moet je extra betalen voor de transponder, --> wat als ik mijn eigen transponder gebruik? En kan ik met mijn eigen transponder ook rijden in de andere gruppo europa en register?
De transponders bieden wij gratis aan. Eigen transponder is geen probleem.
De tijdregistratie is alleen bemand tijdens de Challenge, Sportklasse en Gruppo Crono. Dus alleen in deze klassen heeft het zin om met een transponder te rijden.
Kosta, Ik weet nog niet hoe we de tijden aangeleverd krijgen, maar er moet wel zoiets mogelijk zijn denk ik.Ik weet niet of dit ook het plan is maar het zou leuk zijn als er na Gruppo Europa Crono een lijst komt met alle auto's en hun snelste tijden ipv alleen je eigen rondes . Lijkt me administratief niet lastig en leuk om dat eens te vergelijken naderhand .Olivier, de Gruppo Europa Crono is duurder dan Gruppo Europa omdat er dan minder Alfa's tegelijk op de baan zijn, en omdat de mensen die de tijdregistratie doen betaald moeten worden (dat zijn geen vrijwilligers).nog twee vraagjes: Voor gruppo europa crono moet je extra betalen voor de transponder, --> wat als ik mijn eigen transponder gebruik? En kan ik met mijn eigen transponder ook rijden in de andere gruppo europa en register?
De transponders bieden wij gratis aan. Eigen transponder is geen probleem.
De tijdregistratie is alleen bemand tijdens de Challenge, Sportklasse en Gruppo Crono. Dus alleen in deze klassen heeft het zin om met een transponder te rijden.
ik lees niets over pitspoezen...Goed om te weten: de huisregels van het TT-circuit Assen zijn aangescherpt:
Honden worden in het geheel niet meer toegelaten op het circuit, ook niet in de paddock.
Voordat het aangepast wordt, is er nog méér?Mooi, moet t alleen ook ff bij briefing aanpassen om verwarring te voorkomen (zeur ben ik hè;))
SCARB en pitspoezen.....tssss da's ver beneden stand!!
Tenzij het oude dames zijn in jaren 60 kokerrok, gooische R en hoog krulhaar!
Nou vond ik het eigenlijk al helemaal ruk dat de SS in Assen werd gehouden. Nederland heeftHonden worden in het geheel niet meer toegelaten op het circuit, ook niet in de paddock.