Top, alleen triest dat Bart zijn heel mooie nieuw opgebouwde 147 bij de start van race 2 in de muur zette nadat hij met zijn rechterachterwiel mijn linkervoorkant toucheerde. Ik was net te laat met remmen toen ik mij realiseerde dat hij verder doorzette dan ik verwacht had (omdat hij mij dus niet gezien bleek te hebben in zijn dode hoek, maar dat wist ik toen natuurlijk niet).
Hele weekend top 4 gereden tussen de moderne jongens en dat voelt wel goed met zo`n oud gebakje..(met een beetje moderne techniek, maar toch) , en op Toyo`s terwijl zij allemaal op slicks reden..
2x mijn persoonlijk record verbeterd, ben erg tevreden hoe de auto voelt en stuurt nu, wel harder werken maar dat is niet erg, komt ook wat voor terug
beste tijd in 2e ronde van race 1 gezet, 2.05.6..
Zullen hopelijk nog wat mooie beelden komen want tijdens race 1 was ik platform voor 2 op het dak geplaatste camera`s, 1 naar voren, de andere naar achteren (hoewel die laatste bij binnenkomst een lege accu bleek te hebben, dus waarschijnlijk staat niet alles erop..
)
mbt startincident met forse schade voor Bart (en net niet voor mij) tot gevolg: jongens: plaats alsjeblieft een groothoek binnenspiegel...
http://www.biesheuvel.nl/store/product/ ... rror_355mm zoiets. Ik heb hem zelf ook en je hebt gewoon GEEN dode hoek meer!
(wel in kijken natuurlijk...)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.