Dat hadden wij dus afgelopen zondag op de N35 tussen Wierden en Almelo: een 8C in het wild. Die spot had ik ook niet eerder gemaakt.Even later op de A50 richting Apeldoorn een 8C Heb ik nog nooit gespot in het wild.
Klopt helemaal ik stak mijn hand nog op. Ik had zo'n vermoeden dat jij het was. Zoveel bordeaux rode 156 stations rijden er ook niet rond.Zeg Gerrets,
Ben ik jou zondagmorgen niet tegengekomen in Hengelo op een rotonde op de Deurningerstraat?
That's me ... ik ben aan het afstuderen bij Oger en die stoeprand voor de parkeerplaats is iets te hoog voor mijn autoWitte 75 met italiaanse raamband in industrieterrrein de koog in Purmerend.
Stond geparkeerd voor garage Fes tuning.
ha..daar heeft mijn zwager nog gewerkt..en ik ergens in de buurt daar.That's me ... ik ben aan het afstuderen bij Oger en die stoeprand voor de parkeerplaats is iets te hoog voor mijn autoWitte 75 met italiaanse raamband in industrieterrrein de koog in Purmerend.
Stond geparkeerd voor garage Fes tuning.
Ik stak mijn hand ook nog op (beetje laat).Klopt helemaal ik stak mijn hand nog op. Ik had zo'n vermoeden dat jij het was. Zoveel bordeaux rode 156 stations rijden er ook niet rond.Zeg Gerrets,
Ben ik jou zondagmorgen niet tegengekomen in Hengelo op een rotonde op de Deurningerstraat?
Bij het projecttopic vind je wel foto's. project is net klaar
Misschien wat meer in de Alfa 75 gaan rijden en wat minder in die BoerenmetworstVanmiddag in de auto hadden we het er nog over dat we nooit gespot worden