Mooie foto's weer!
Wat een mooie wagens ook
Ed, ik wilde nog een foto van het SI op Assen vorig jaar bestellen, die zag ik niet meer op je site!
Keek ik dan niet goed?
@Walter: Het kan natuurlijk ook gewoon door je snelheid zijn gekomen dat je mijn camera te snel af was. Mooie tijd!
Bianco Argento 155, bij Utrecht op de trajectcontrole op de A15 richting het oosten. Rode Biscione op de achterruit.Grijze 155, of grijze Brera?Ik zag je op de terugweg nog rijden op de snelweg en vroeg me af hoe je aan die bandensporen op je LVscherm kwam. Da's nu wel duidelijk dus ....Top, alleen triest dat Bart zijn heel mooie nieuw opgebouwde 147 bij de start van race 2 in de muur zette nadat hij met zijn rechterachterwiel mijn linkervoorkant toucheerde. Ik was net te laat met remmen toen ik mij realiseerde dat hij verder doorzette dan ik verwacht had (omdat hij mij dus niet gezien bleek te hebben in zijn dode hoek, maar dat wist ik toen natuurlijk niet).
ja gezienBianco Argento 155, bij Utrecht op de trajectcontrole op de A15 richting het oosten. Rode Biscione op de achterruit.Grijze 155, of grijze Brera?Ik zag je op de terugweg nog rijden op de snelweg en vroeg me af hoe je aan die bandensporen op je LVscherm kwam. Da's nu wel duidelijk dus ....