Nu maar hopen dat de APK geen probleem meer is, dan kan de 75 binnenkort weer wat meters maken!Hierbij bevestigen wij de door u gemaakte afspraak op 25.04.12
voor het volgende voertuig: YP-90-DR - ALFA 75
Nu maar hopen dat de APK geen probleem meer is, dan kan de 75 binnenkort weer wat meters maken!Hierbij bevestigen wij de door u gemaakte afspraak op 25.04.12
voor het volgende voertuig: YP-90-DR - ALFA 75
Kan je mij vertellen hoe het ter plekke inschrijven in z'n werking gaat? En dit geld ook voor de vrij rijden klasses?Vandaag (15 april) laatste dag online inschrijven. Daarna alleen nog ter plekke.
Kan je mij vertellen hoe het ter plekke inschrijven in z'n werking gaat? En dit geld ook voor de vrij rijden klasses?
Ter plekke inschrijven geldt voor alle onderdelen voor zover er nog plek is. Let wel, voor de sport- en rijstijlverbeteringsklasse kan je je nog steeds vooraf aanmelden, zie hiervoor ook het nieuwsbericht op de website www.alfaclub.nl.we hebben op Assen een inschrijfbalie. Deze is op de galerij boven de pitboxen.
Net van Stephen het groene licht gekregen om de witte .... Juul mee te nemen We gaan zaterdagaaf al naar het altijd mooie Giethoorn, zodat de reis zondag minder lang is. De Juul is uhh iets beter geschikt hiervoor ... Dat en ik wil graag mijn nieuwe vriendinnetje ook aansteken met het Alfavirus en deze vindt ze helemaal geweldigYes dus met twee Alfetta's. Ga deze weer toevoegen aan de lijst Kan niemand jou GTV meenemen
kans is groot dat ik zelf met de GTV kom, en de rode sedan thuis blijft, of Jur moet de rode meenemen ipv de grijze
Maarreeh ... regels zijn er toch om gebruiken te worden Wat was het Italiaanse spreekwoord ook alweer ... het is de schoen die de voet dient te beschermen ?? (mijn zegen heb je dus )Ja Kosta, mijn honden gaan altijd en overal mee naartoe.
Op een terrein van weetikhoeveel hectare is geen plek voor wat honden? Bespottelijk!
Wij hadden er een gezellig weekendje weg van willen maken. Dat doen we op Zandvoort ook altijd.
En daar horen onze honden dan ook bij.
De reden waarom SCARB wisselt van circuit is niet mijn keuze, maar ook deze editie zouden we erbij zijn.
Ook al is het in Assen.
Ik vind het jammer, maar wij haken af.
Patrick.
In 2006 ook twee meegenomen.... even 8 schroefjes los en het past ook in een sedan! rechter rugleuning plat en laden maar. De bijrijd(st)er kan voor die ene keer per jaar best achter de chauffeur zitten. In de Alfetta paste makkelijk 2 kasten. (waarschijnlijk ook wel 4)Buitenkansje: bezoekers aan het Spettacolo Sportivo kunnen een fraaie vitrinekast kopen voor een vriendenprijs.
Eén of twee stuks zijn in een stationcar met neergeklapte achterbank liggend te vervoeren. We helpen wel een handje met het dicht-tapen van de deur en met het inladen. Als je er nog meer wilt kopen dan kunnen ze het best rechtopstaand vervoerd worden in een flinke bestelwagen.
Regels zijn er inderdaad om toegepast te worden, Jurian.Maarreeh ... regels zijn er toch om gebruiken te worden Wat was het Italiaanse spreekwoord ook alweer ... het is de schoen die de voet dient te beschermen ?? (mijn zegen heb je dus )Ja Kosta, mijn honden gaan altijd en overal mee naartoe.
Op een terrein van weetikhoeveel hectare is geen plek voor wat honden? Bespottelijk!
Wij hadden er een gezellig weekendje weg van willen maken. Dat doen we op Zandvoort ook altijd.
De reden waarom SCARB wisselt van circuit is niet mijn keuze, maar ook deze editie zouden we erbij zijn.
Ook al is het in Assen.
Patrick.
Goede tip Sander, bedankt voor de aanvulling. Het zijn inderdaad geen moeilijke vitrines qua (de-)montage. Dus zelfs wanneer je geen stationcar hebt dan zijn ze op deze manier in elke auto te vervoeren. Wie wil er 1 of meerdere vitrines overnemen? Reacties s.v.p. naar info@alfaclub.nlIn 2006 ook twee meegenomen.... even 8 schroefjes los en het past ook in een sedan! rechter rugleuning plat en laden maar. De bijrijd(st)er kan voor die ene keer per jaar best achter de chauffeur zitten. In de Alfetta paste makkelijk 2 kasten. (waarschijnlijk ook wel 4)Buitenkansje: bezoekers aan het Spettacolo Sportivo kunnen een fraaie vitrinekast kopen voor een vriendenprijs.
Eén of twee stuks zijn in een stationcar met neergeklapte achterbank liggend te vervoeren. We helpen wel een handje met het dicht-tapen van de deur en met het inladen. Als je er nog meer wilt kopen dan kunnen ze het best rechtopstaand vervoerd worden in een flinke bestelwagen.
(tip )
Zie je het voor je ? 400 bezoekers die allemaal 2 honden meenemen ?Regels zijn er inderdaad om toegepast te worden, Jurian.Maarreeh ... regels zijn er toch om gebruiken te worden Wat was het Italiaanse spreekwoord ook alweer ... het is de schoen die de voet dient te beschermen ?? (mijn zegen heb je dus )Ja Kosta, mijn honden gaan altijd en overal mee naartoe.
Ook al is het in Assen.
Patrick.
Maar dan wel de regels bij aanvang bekend maken en niet ergens halverwege, dan krijg je dus scheve gezichten.
Patrick.
Feli!mijn nieuwe vriendinnetje