De pech lijkt me te blijven achtervolgen....
Vanochtend mijn auto opgehaald bij GRautotechniek in Dieren (AG hier op t forum) waar ik de motor op en ingebouwd heb. Van daaruit naar HR engineering in Doesburg. Racert afgeladen en op de rollen gezet. Na een laatste check up van de carbs heeft Fred van HR engineering verzocht een basisrun te maken. Vanaf de derde versnelling ging de racert door de koppeling heen (bij 126 Nm)... Keer op keer...
Nog even op de brug gekeken of we wat raars konden zien maar daar geconcludeerd dat de koppeling of versleten of vetgeslagen was... :twistend:
Nieuwe afspraak kunnen maken voor komende dinsdag.
Ding weer opgeladen en naar Dieren gereden... Ff rondgebeld of iemand me een koppeling kon leveren uiterlijk maandag middag... Dit leek niet echt eenvoudig. Dus eigenlijk al t besluit genomen om thuis maar een paar bakjes te gaan ontmantelen om een goed gebruikt setje te gaan gebruiken. Bij Alberic de koppeling eronder uit geschroefd... Druklager leek scheef te zitten... Oorzaak... Gebroken vork van de koppelingsgaffel!
Koppelingsset zelf was gewoon nieuw... (je vergeet wel eens wat in 4 jaar

) Hulpkoppeling en slang waren wat twijfelachtig dus die gelijk gewisseld voor nieuw... Ben er nu wel klaar mee....
Keep u guys updated...