Heu, inschrijving dicht. Ik dacht dat dit alleen om circuit dingen ging...
Maar even kijken dan of ik wel kom. Heb geen zin om buiten het hek te staan met de 33...
Dit jaar dan weer geen SSAR (ben nog nooit geweest vanwege werk...)
Geen idee.. Heb al even een mailtje gestuurd.Op vertoon van je SCARB pas kom je gewoon binnen toch ?
en nu maar hopen op een natte baanOok ik kom dus met een 75TS.Totdat het gaat regenen. 3 x meer fun met de 75
Voor en na het rijden wel natuurlijkLiever mooi weer, en in de zon op de paddock
De 75 is een mooiweerauto, dus laat mij maar ervaring opdoen met mooi weerPeter75 schreef:
Liever mooi weer, en in de zon op de paddock
Voor en na het rijden wel natuurlijk
Hebben jullie al een bevestiging ontvangen?Was inderdaad vorig jaar ook, toen heb ik meegereden, leuk!Kreeg net een mailtje van van Alfa Romeo Nederland met een uitnodiging voor het SSAR. Deden ze dit al eerder ? Vind het wel een leuk gebaar van de importeur om het zo te promoten. Eerste vijftig aanmeldingen krijgen gratis toegang tot het paddock en mogen vrijrijden
Hebben jullie al een bevestiging ontvangen?Was inderdaad vorig jaar ook, toen heb ik meegereden, leuk!Kreeg net een mailtje van van Alfa Romeo Nederland met een uitnodiging voor het SSAR. Deden ze dit al eerder ? Vind het wel een leuk gebaar van de importeur om het zo te promoten. Eerste vijftig aanmeldingen krijgen gratis toegang tot het paddock en mogen vrijrijden
Staat mij bij, dat dat vorig jaar wel vrijwel meteen binnen was.... afwijzing heb ik ook niet gekregen tot nog toe... => iemand?
(niet dat ik het heel er g zou vinden of mij zorgen maak of zo )
Heb hem vanmiddag binnen gekregen, mag half uurtje rijden!
Martijn
Hier geen bericht op mijn e-mail adres..... zal dus ook wel te laat zijn geweest. (is ook niet meer te concurreren tegen de 'jeugd' met mobieltjes die live e-mailtjes ontvangen en lezen....)Goed nieuws voor jou! En dan natuurlijk ff de vraag: hoe snel heb je gereageerd op de mail? Ik zag 'm pas na 20 minuten.
Heb zelf (nog?) geen bericht. Zal denk ik te laat geweest zijn.
Heb hem vanmiddag binnen gekregen, mag half uurtje rijden!
Martijn