vanochtend op de A7 tussen hoorn en wognum..even voor 10.30..
een donkere 166 en een glimmend rode brera spider..gingen noordwaarts
en een blauwe 504 break
Present! Nog even snelle boodschap na het SS, en aangezien ik de hele dag van de 75 genoten had, de GTA ook nog maar even uitgelaten. Anders wordt ze jaloers...Vanavond iets na 20:00 een zwarte 156 GTA vanaf de Leidsevaart de Randweg Haarlem op... MartijnGTA???
Haha, Jij bent dus niet gek op hybridesGister op de terugweg van het SS over de Afsluitdijk een 156 die vrolijk zwaaide en vervolgens de 156 van een "voortvluchtige" (Paul Steeman), geen carabinieri in velden en wegen ter bekennen . Tevens nog Sander een paar keer tegengekomen, waarnaar we toch maar even een kleine stop in hadden gelast.
Die was idd afkomstig van het SSAR; is van Sjaaksud, maar werd bestuurd door franksud.Vanavond rond 20u op de N302, dijk Lelystad richting Enkhuizen, een zwarte Sud met gele koplampjes.
Welke kleur GT? Ik ben namelijk zaterdag bij Vireo geweest voor een paar proefritten. Rode GT met een verweerd klavertje vier op de achterklep?Ik geloof dat ik Allard zag op de A28 bij Amersfoort vanochtend. Vanmiddag op de terugweg nog een fraaie rosso 156 2.0 berlina met zwarte serpente op het zijscherm. Fraai exemplaar. Ook nog een mooie GT in Houten bij de stoplichten richting Vinex wijk / ouwe dorp.
Ook nog een grijze spider in aanbouw, achter op een autoambulance die uit de Ankermeen in Harderwijk kwam tegenover mijn huisje aan de overkant