Wie zou er interesse hebben in een dergelijke workshop gegeven door RV Engineering??
Graag reacties van iedere evtuele gegadigde
Maar dat is een beetje merk/systeem-afhankelijk... Zit een hoop verschil in de systemen vwb aansluiten en testen en afstellen e.d.Ik ben juist geinteresseerd in de volgende stap. Dus echt de boel aansluiten, de sensoren testen op werking en dan de motor voor de eerste keer ermee laten lopen..
Hier het zelfde...Ik ben juist geinteresseerd in de volgende stap. Dus echt de boel aansluiten, de sensoren testen op werking en dan de motor voor de eerste keer ermee laten lopen..
hier ook.....Hier het zelfde...Ik ben juist geinteresseerd in de volgende stap. Dus echt de boel aansluiten, de sensoren testen op werking en dan de motor voor de eerste keer ermee laten lopen..
Dan zouden we mischien moeten inventariseren welke systemen we behandeld willen zien?Maar dat is een beetje merk/systeem-afhankelijk... Zit een hoop verschil in de systemen vwb aansluiten en testen en afstellen e.d.Ik ben juist geinteresseerd in de volgende stap. Dus echt de boel aansluiten, de sensoren testen op werking en dan de motor voor de eerste keer ermee laten lopen..
workshop bij BS-autotune, geeft al een leuk idee,over werking en mogelijkheden.Is er al iets concreets?
Ik heb me ondertussen al wel aangemeld voor een workshop bij BS-autotune begin december.