Alsof de duivel er mee speelt heb ik 2 dagen voor vertrek naar Assen toch nog een scheur in de voorpijp ontdekt en gelast (tunnel uit bij Spa Italia heeft de uitlaat hard de grond geraakt, ik vermoed dat dit de boosdoener is geweest).
De achterkant heb ik nog 4 mm laten zakken omdat de kont van de auto bij hard remmen me te ver omhoog kwam.
Momenteel ben ik nog steeds aan het nagenieten van SSAR Assen 2012!
De Giulietta heeft zich heel goed gehouden op Assen.
Bij de Sprotklasse heb ik veel opgestoken van de rondes met instructeur.
Als je ziet wat zo'n instructeur met je auto kan wordt je wel even stil hoor...
Tevens gaf de beste man nog de tip dat er meer remdruk naar achteren moet, dus dit wordt weer een leuke upgrade binnenkort.
Hier eenYoutube linkje met on-board film; de eerste rondes door instructeur en daarna een stukje met mij alleen:
http://youtu.be/oVmbiqS3hGc
In de geklokte sessie Sportklasse mezelf kunnen verbeteren en zelfs een 2min19sec gereden:
http://www.raceresults.nu/uitslagen//20 ... ptimes.htm
In de geklokte sessie Gruppo Auropa Crono heb ik met bijrijder nog een 2min20sec gereden:
http://www.raceresults.nu/uitslagen//20 ... ptimes.htm
Verder nog 2 maal een half uur baantijd gehad met register Giulietta116 en Alfa Romeo Nederland.
Opweg naar huis viel het op de rechte stukken snelweg ineens op dat er heel erg veel speling in de stuurinrichting zat.
Hier moet ik nog eens op het gemak naar gaan kijken maar weet iemand in de tussentijd of de onbekrachtigde stuurhuizen van de transaxles afstelbaar zijn?
Moet natuurlijk weer spelingvrij zijn voor Italia a Zandvoort waarvoor ik me wil gaan inschrijven zodra dit kan.
Nog wat pics die ik heb gevonden en gekregen van de Giulietta: