vr mei 11, 2012 19:51
Toch nog iets te veel straatauto om degelijk te kunnen racen :
Antidreunmatten zijn duidelijk nog niet weggekit van de vloer,
Tarox is mooi looks tuningspul maar geen vergelijk met brembo racespul,
Standaard bak is véél te lang en ik merk ook nergens iets van 'n sper of zo,
Standaard stuur met airbag is ook niet echt trackvriendelijk,
doorvoerleidingen bekabeling met clips zijn nog zoals onder de matten std. zit : daar kom je nergens mee door de racekeuring,
Contactsleutel met stuurslot is taboe voor elk reglement,
Sleepogen std. met treklint is ook maar knullig,
Novitec uitlaat is mooi tuningspul, maar voor te racen heb je geen fake twinpipe bling eindstukken nodig maar 1 rechte en lichte pijp ...
enz.
KW is topmateriaal, maar ook daar de straatvariant (weliswaar de compleetste) maar niet de beste keuze dan is KW Competition kit met echte veren de betere keuze .
Kooi is OK volgens regels vd kunst .
Kortom mooie basis en geschikt als Trackdaycar, maar om deze echt raceproof te krijgen ben je nog eens € 10.000 kwijt aan bvb.
Bacci sper & korte eindreductie,
Aeroquip leidingen en gereduceerde bekabeling met accu binnenin + hoofdstroomonderbreker, uitbouw radio, airco, wissen sleutelcode, etc.
Ombouw naar elektrohydraulisch servostuur, niet met overbrenging toerental loopt fout met racetoerentallen .
Heel veel manuren vrije tijd ...
Als ik dan weet voor hoeveel Rony die 156 Gta gekocht heeft was die potentieel al op het niveau zoals ik hier suggereer op sper na . Rony is wel hel ver geevolueerd, maar om deze 147 Gta op 'n zelfde niveau te brengen zou hij 't dubbele kwijt geweest zijn .
Beter voor € 15.000 een 147 Gta cup 2.0ts en 'n 3.2V6 inbouwen met 'n flens voor de sequentiele Sadev bak en klaar !
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .