Dat klopt niet helemaal, in 1993 reden er in het DTM naast de Klasse1 auto`s (waar de 155 V6 TI in reed) ook de Klasse2 auto`s mee. Of dit een Q4 betrof weet ik eigenlijk niet meer, volgens mij waren het gewone 2 liters. Ik kan me nog herinneren dat er op Diepholz een Klasse2 155 getorpedeerd werd door een 155 V6 TI, beide auto`s totall loss, ik stond er vlak bij toen dat gebeurde...De 155 Q4 heeft nooit in de DTM gereden. Dit is een Engstler Q4, geen DTM auto of 155 GTA. Dat neemt niet weg dat dit een snelle goede auto kan zijn, maar de glorie die de verkoper er aan geeft is helaas vals.
Is dit niet de auto die een poosje geleden vanuit ik meen Zwitserland te koop werd aangeboden?
In 1993 reedt Gianni Guidici volgens mij in de DTM 'baby'klasse waar deze auto toen inviel.
Als het deze auto is heeft hij wel in het DTM gereden.
Namen maar een paar auto's aan deel.
Volgens mij toen een 2 liter ofzo maar zeker geen 370 pk.(destijds)
Klopt volgens mij, het is een Klasse2 auto. Zou een D2 motor dus in moeten hebben gezeten. Volgens de beschrijving is het dus een DTM auto, maar wel een klasse 2. Van Gianni Gudici. Maar was dat niet die 155 die getorpedeerd werd?Dat klopt niet helemaal, in 1993 reden er in het DTM naast de Klasse1 auto`s (waar de 155 V6 TI in reed) ook de Klasse2 auto`s mee. Of dit een Q4 betrof weet ik eigenlijk niet meer, volgens mij waren het gewone 2 liters. Ik kan me nog herinneren dat er op Diepholz een Klasse2 155 getorpedeerd werd door een 155 V6 TI, beide auto`s totall loss, ik stond er vlak bij toen dat gebeurde...De 155 Q4 heeft nooit in de DTM gereden. Dit is een Engstler Q4, geen DTM auto of 155 GTA. Dat neemt niet weg dat dit een snelle goede auto kan zijn, maar de glorie die de verkoper er aan geeft is helaas vals.
Is dit niet de auto die een poosje geleden vanuit ik meen Zwitserland te koop werd aangeboden?