Een tijd geleden dat ik weer wat aangevuld heb. Er is nogal wat veranderd in die tijd. Ja het dak paste goed zie ook de foto. Overigens is de ruit stuk gegaan met het eruit halen en niet dat ik hem perse toch erin wilde hebben zonder dat dat die pastte
Dorpel aan de rechterkant is klaar inclusief bodem en kriksteunen. Dit moet ik alleen nog een beetje bijwerken, mijn slijptol is zo goed als stuk gegaan, dus ben ik ergens anders verder gegaan.
Achterpaneel zit nu een nieuw in, gelukkig heb ik een goede kunnen vinden, linkerachterpaneel zit er ook in. Er zit een ander voorfront in, motorkap moet ik nog een beetje aan doen en dan kan ik het voorfront ook helemaal vast zetten, dit zit maar een beetje gehecht zodat ik er eventueel nog mee kan schuiven totdat de motorkap er goed in ligt. Maar eerst liggen nu de preoriteiten achteraan om dat af te maken en netjes af te werken, dan beland ik vanzelfs aan de voorkant.
even wat sfeerplaatjes in onchronologische volgorde:

De binnenrand van het spatbord heb ik vernieuwd, dit was niet rot, alleen het was daar los gemaakt tijdens het plaatsen van een ander binnenscherm en daarna weer vast gezet. Pas daarna heb ik een ander achterscherm geplaatst en toen moest dat weer los. Dit had ik blijkbaar wel degelijk vastgezet dus die rand die was beschadigd en lelijk. Ik heb er een nieuw randje ingezet, zodat ik het nieuwe paneel ook weer netjes vast kon lassen. Dit is wel een beetje wazig op de foto helaas.

Achterscherm komt van Zagato, het is goed terecht gekomen.

nieuw stukje bodem er was daar door de vorige eigenaar aan gelast, dat is er weer uitgehaald. Ik had de rand zo gemaakt dat die in 1 keer over zou lopen ( ja ik weet het wellicht zie je dat nooit meer) Ik zie het meer als een detail

Van de bodem had ik een lange strip gemaakt en eerst aan de nieuwe binnedorpel gemaakt (is op de foto moeilijk te zien) en daarna in zijn geheel geplaatst. Ik alles netjes vastgezet en de plek van de bodemplaat had even minder aandacht dus die rand verspringt wat. Ja slordig, maar het zat al best aardig vast en vond het niet de moeite om het los te halen. Je ziet het voornamelijk toch niet. Ik vond het wel stom van me zelf, want daarom had ik het zo gemaakt. Maarja de volgende keer maak ik het dan wel netter.

Bij het bevestigen van het andere dak heb ik uiteraard de binneste laag niet overgeslagen.

Nieuw achterscherm samen met achterpaneel. Vond ik zelf wel mooi

De andere kant.

Even terug in de tijd. De dorpel op zijn plek aan de rechterkant.

weer een stukje terug in de tijd, hie is het voorfront eruit, inmiddels zit er weer een terug op zijn plek, dit is nog niet af. Ik heb er een ander front in gezet omdat het oude wat verfrommeld was tijdens een aanrijding(kje), dat vond ik niet echt mooi. Daarom is er ook een andere motorkap op, omdat de ander een dikke laag plamuur op zat. Dit was wel goed gedaan, maar omdat de vorige eigenaar de motorkap ooit heeft laten vallen op de punt werd dat duidelijk.....

jaja hij past.
De carrosserie begint nu echt weer vorm te krijgen. Bijna alle delen zitter erop, op de motorkap na daar komt nog een andere voor. Het is zo dat ik nu nog veel kleine dingen moet afwerken. Daar zit best wat tijd in en ik ben geloof ik af en toe wat te nauwkeurig.......
Rens