Als je die twee van Miranda bedoelt dan moeten ze toch nodig naar de dierenarts ben ik bang.......Ik ken iemand met twee van die dingen. Maar die bewegen niet...Deze heb ik ook in mijn 75 lekker timeperiod, auto was inderdaad op Assen, ik niet.Dit kan ook echt niet in een Alfa
Was dat niet juist het befaamde motorgeluid van de 4 cil nord, de busso V6 en de boxer? Sportiviteit en motorgeluid?Nee de hele dag naar 5000 toeren luisteren om een beetje vooruit te komen is lekker...
Ha ha ha , jij hebt echt humor. In ieder geval heb je mij weer heel hard laten lachen.Een nord heeft trouwens wel power genoeg onderin,iets wat ik bij een V6 (zonder turbo) mis.
Inderdaad, helemaal mee eens!Voor een hobbyauto is het natuurlijk niks,maar voor dagelijks gebruik vind ik het zeker wel Alfa(fiat)waardig.
ik denk dat ik zowiezo niet meer te redden ben ...Raam fixenUhm nou wil ik niet lullig doen, maar ....
- Ik heb fluffy dice aan de binnenspiegel hangen (al heeft het ook de functie van wat hemelwater opvangen aangezien het voorraam niet helemaal waterdicht is);
- Ik elke keer weer in de auto creatieve oplossingen zoek om mijn blikjes, flesjes e.d. onder te brengen;
- Ik nergens kom zonder Tomtom aangezien ik kaartdislectisch ben (ik weet niet of het bestaat, maar ik heb 't wel).
... moet ik nou een Golf kopen
Blikjes enz. gewoon opruimen..(en als houder is je middenarmsteunvakje te gebruiken)
Tomtom kan best maar niet voor je snufferd...
Zo heb ik je even gered van een golf..