Het wordt alsmaar moeilijker om aan voorspellingen te doen ...
Williams heeft nog geluk bij een ongeluk dat't Senna's wagen was die brandde ... die was toch al verbouwd door Schumi :
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 13348.html mijn inziens 100% fout van Schumi .
Als je trouwens de inhaalpoging van Raikkönen in Bahrein op Vettel bekijkt is net hetzelfde alleen knalt Kimi er niet op en Kimi zeurt ook niet achteraf ...
Schumi mag 5 plaatsen achterop starten in Monaco :
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 13349.html uitgerekend in Monaco ...
Hamiltons stop in qualifying was overbodig trouwens : er zat nog 1,3 liter in terwijl 1 liter vereist is voor brandstofstaal : 'n kwartrondje op toeristentempo had er nog wel bij gekund
Als je denkt nu gaat Alonso voordeel hebben omdat z'n banden in de laatste stint 4 rondjes minder op't konto hebben dan die van Maldonado, rijd Maldonado op't einde weg van Alonso ... Ofwel is de Williams heel vriendelijk voor de bandjes, ofwel had Malonado nog 'n set nieuwe en Alonso gebruikte .
Banden is allesbepalend . Waarom niemand op Hards vertrokken is verwonderde me ook want na de qualifying werd alom gezegd dat dit de beste keuze voor de race was . Vanaf Vettel had iedereen de vrije keuze op Hamilton na .
Lotus reed als enige 2 stints op de softs ; misschien ingegeven doordat het 10° koeler was dan op zaterdag .
De Drive-Through voor Vettel en Massa is mij onbegrijpelijk ; als je nu toevallig je snelste rondje rijdt net op't moment dat Schumi en Senna crashen, normaal met tank die leeg raakt ga je iedere ronde sneller logischerwijs zolang de banden het niet laten afweten ...
Ik ga een voorspelling wagen voor Monaco, maar ik verwacht nu al verrassingen...
Hamilton op pole, voor Rosberg en Maldonado (vorig jaar eruit getikt door Hamilton op p5 of p6) .
De verrasing van de race : Hulkenberg & Ricciardo .
Geen verrassing : geen HRT of Marussia in Q3, wél Kovalainen .
Ferrari ? Werkt PullRod voorophanging ook op stratencircuits is de vraag : Zo ja zie ik Alonso én Massa ditmaal ook vooraan .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .