wo mei 23, 2012 17:52
Het is mooi om al die positieve reacties zo te lezen, is inderdaad erg jammer, heb er al die jaren met erg veel plezier gewerkt en heb het er daarom ook best moeilijk mee.
Na 15 jaar bij Maasland gewerkt te hebben als TEC en Werkplaatschef kan ik de alfa's toch niet los laten en ben dan nu ook bezig met plannen om voor mezelf te beginnen met wat hulp van mijn oud collega (hij is volgens mij op de achterste brug bij Maasland geboren zo lang werkte hij daar al), maar omdat het toch allemaal wel redelijk onverwachts is gegaan ,wil ik het liefst starten met behoud van een uitkering en andere voordelen die hieraan verbonden zijn, maar dat betekend dus dat ik nog minstens een maand moet wachten tot mijn opzegtermijn van de curator is verlopen, tot die tijd kan ik geen WW aanvragen en dus ook geen hulp voor starters krijgen vanuit het UWV.
Is behoorlijk frustrerend, zou het liefst zo snel mogelijk weer aan de slag gaan in de alfa's , maar moet dus nu verplicht een maand niks doen voordat ik echt iets kan starten, ik hou jullie op de hoogte.
Gr Lennart Jansen