Ik zou zo een Megane nu al omruilenAls dat wat wordt wil ik men daily megane cabrio nog wel omruilen
Die achterwielaandrijving maakt het plaatje idd compleet..Ja, en het belangrijkste heeft volgens mij nog niemand genoemd: dat betekent achterwielaandrijving!
Can't wait, ik zie het wel zitten, zolang er maar niet teveel Japanse trekjes in komen en een Alfa motor is een must!
Heb je al eens gereden in een BMW Z3 van dezelfde leeftijd?Hmm mazda is een beetje een wijveauto
Je neemt iemand die een MX-5 noemt sowieso al niet meer serieus toch? Is (een van) de best rijdende auto('s) die je kan kopen voor dat geld. Ik zou die op dit moment verkiezen boven een spider.Heb je al eens gereden in een BMW Z3 van dezelfde leeftijd?Hmm mazda is een beetje een wijveauto
Hmm, dat is een interesant concept, want een RX8 heeft extreem weinig motor ruimte nodig (een 1300cc 2 cilinder wankel motor is ongeveer van hetzelfde formaat als een lucht gekoelde V-twin). Ik zie niet hoe ze met hetzelfde chassis, dat gaan laten werken met een V6/V8 die er bij Alfa dan in moet. Toch lijkt me dat wel wat....en hij wordt gebouwd in Hiroshima. Het is net een Arna, maar dan de betere combinatie: Italiaans design en perfecte Japanse bouwkwaliteit. Niet dat er op dit moment heel veel mis is met de FGA bouwkwaliteit, maar over de Spider zal in ieder geval op dat punt geen discussie meer nodig zijn.
Wat mij betreft mag dit het begin zijn van nog meer lovebabies. Er moet tenslotte ook een nieuwe RX-8 komen!