He's partly right. Due to its shapes, the Giulia 1600 Sport was nicknamed the "Corvette Alfa" by some at the time it was presented. At least, that is what I have heard.I have 3 of them in red/violet/light blue metallic with stamp "AK" Germany. and No. 2 sticker on door
The sellers always wanted to tell me "Lady, this is a Corvette !" ja ja...![]()
![]()
hannelore
Ziet er erg goed uit hoor!Tijd stil geweest van mijn kant, maar vandaag even tijd gevonden voor foto's.
Ik heb het model helaas laten vallen, vandaar de missende raamstijl. Verder moet ik t juultje nog een keer in de primer zetten, korrel 1000 erover, details (antenne, grepen, spiegel, interieur) en lak. Helaas vraagt de 1:1 variant nu meer aandacht, dus voorlopig gaat er weinig veranderen. Moet ook nog steeds de originele stalen velgen even modelleren en uploaden als ik tijd over heb...
Héél tof om in de primer te zetten trouwens, pas toen kwam het model écht naar voren.
Hmmm. Heb inmiddels ook een echte"cross-wagon".Gisteren de modellen in de vitrine wat anders neergezet ,ik pakte een model van norev op en tot mijn verbazing viel er spontaan een stuk uit.Het model zat helemaal vol kleine barstjes en valt van ellende uit elkaar.Had wel eens modellen gezien die uitelkaar vielen door metaalmoeheid,maar die waren doorgaans een stuk ouder,dit model van de 156 sportswagon is amper 4jaar oud.Nog even verder gekeken en blijkt nog een model van norev ,een 166,onder de lak te 'tekenen' en waar er blaasjes op de lak onstaan.Ook deze is ongeveer 3a 4 jaar oud.Hebben hier meer verzamelaars last van ,van spontaan uitelkaar vallende Norev modelletjes?