Zou het waar zijn?
http://www.autoedizione.nl/nieuw-topmod ... -al-klaar/
Want je wilt ook graag een VW-cloon? Een 13-in-een-dozijn-mobiel?Volgens mij wordt het tijd dat ze Alfa Romeo verkopen aan het VW-concern
Ja, want van Seat hebben ze ook zo'n succesverhaal weten te maken...Volgens mij wordt het tijd dat ze Alfa Romeo verkopen aan het VW-concern
Van Audi, Skoda en VW zelf hebben ze anders toch wel een succes weten te maken.Ja, want van Seat hebben ze ook zo'n succesverhaal weten te maken...Volgens mij wordt het tijd dat ze Alfa Romeo verkopen aan het VW-concern
Persoonlijk vind ik dat te vergelijken met Patat. De smaak is precies hetzelfde, het sausje iets anders. Ik heb in een huidige Octavia gereden en een A6 ... en persoonlijk kon ik het verschil niet voelen, alleen zien... M.i. geen succesverhaal maar een crea manier om het modellenaanbod uit te breiden zonder dat er imagoschade plaatsvindt... Meer een slimme marketingtactiekVan Audi, Skoda en VW zelf hebben ze anders toch wel een succes weten te maken.
De Audi A5 is anders wel een prachtige auto. Had zo een Alfa grilletje op gekunt!Want je wilt ook graag een VW-cloon? Een 13-in-een-dozijn-mobiel?Volgens mij wordt het tijd dat ze Alfa Romeo verkopen aan het VW-concern
Of bedoel je dat daar tenminste wordt geinvesteerd in nieuwe modellen? Ja, dat is waar. Het is waarschijnlijk een vergeefse hoop, maar ik koester nog steeds de hoop dat er weer eens een "echte" Alfa komt: RWD, geen anderhalve ton zwaar (of duur) met een design waarbij je niet kunt ontkennen een lichte sexuele opwinding te voelen...en imho komen dat soort auto's niet bij VAG vandaan.
De werkelijkheid is waarschijnlijk dat Alfa waarschijnlijk nooit meer Alfa wordt, maar als ze al overleven niet meer dan een badge op een zoveelste massa product wordt.
On topic:
Als dit ook maar een klein beetje waarheid in zich heeft is er nog hoop! Prachtig!! BMW/Audi/etc eat your heart out!!
Iedere Audi met een 5 in de naam is wel ok, maar de rest is saaie treurnis troef...De Audi A5 is anders wel een prachtige auto. Had zo een Alfa grilletje op gekunt!