stuk of andere maluur ?Ik pas ook voor Hockenheim, dan zien we elkaar in Francorchamps Jan!
Ik heb niks met Hockenheim, op die dag doe ik dus mijn jaarlijkse BBQ.stuk of andere maluur ?Ik pas ook voor Hockenheim, dan zien we elkaar in Francorchamps Jan!
Misschien een tip voor de motorsteunen : Vibra Technicsdat gaat het niet worden ! ik heb weer het terug kerende probleem voor, dat de rubbers uitschuren de motor zakt de aandrijfassen vast lopen.Hockenheim niet Jan?
en de versnellings- bak kapot gaat ! dus dat word voorlopig even na denken hoe we dit oplossen . en ook nog een verse tor monteren.
top voor het idee . maar ik heb een 156 v6 bak en daar zijn ze nog niet bekend mee !Misschien een tip voor de motorsteunen : Vibra Technicsdat gaat het niet worden ! ik heb weer het terug kerende probleem voor, dat de rubbers uitschuren de motor zakt de aandrijfassen vast lopen.Hockenheim niet Jan?
en de versnellings- bak kapot gaat ! dus dat word voorlopig even na denken hoe we dit oplossen . en ook nog een verse tor monteren.
Vibra Technics maken versterkte motorsteunen en zo te zien maken ze voor de 155 de baksteun en de achterste motorsteun...
Gewoon vastlassen of nylon bussen..top voor het idee . maar ik heb een 156 v6 bak en daar zijn ze nog niet bekend mee !Misschien een tip voor de motorsteunen : Vibra Technicsdat gaat het niet worden ! ik heb weer het terug kerende probleem voor, dat de rubbers uitschuren de motor zakt de aandrijfassen vast lopen.
Vibra Technics maken versterkte motorsteunen en zo te zien maken ze voor de 155 de baksteun en de achterste motorsteun...
Gaaf Mark, ziet er erg strak uit, lekker versnellingsbakkie toch, die bacci-set...Beetje laat, maar toch.. een fillempke van de laatste rondjes van mijn 1 uursrace. Weet nou hoe het moet dus volgende keer sneller. Nog nog even wat knutselen aan filmpjes van dijon..
http://www.youtube.com/watch?v=ptT_Rpe_0Vw
enjoy!
Zo, dat ziet er echt strak uit...Beetje laat, maar toch.. een fillempke van de laatste rondjes van mijn 1 uursrace. Weet nou hoe het moet dus volgende keer sneller. Nog nog even wat knutselen aan filmpjes van dijon..
http://www.youtube.com/watch?v=ptT_Rpe_0Vw
enjoy!