Half tien te bed en net weer een uurtje soort van wakker
Dit was de eerste nachtrit die ik zelf bewust heb bijgewoond na eerder de D-Day nachtrit, twee jaar geleden, alleen te hebben uitgezet: DIT GA IK VAKER DOEN
Sterker: de plannen voor de nachtrit van volgend jaar zijn vannacht alweer gesmeed.....
Ik vond het geweldig om jullie deze rit aan te doen, samen met de nachtburgemeesters van de SCARB, Ronald en Seekle, en ik hoop dat ik voor mijn toelatingsexamen ben geslaagd
We hebben heel veel lol gehad vannacht, en mede door het GEWELDIGE ontvangst bij Alfa Romeo Nederland, die onze stoutste verwachtingen overtrof (alles wat daar was, de posters, tasjes, prijzen, rondleiding en petit-fours zijn door Pim Blijenberg en zijn medewerkers volledig op eigen houtje aan het geheel toegevoegd), de tussenstop bij de brandweer van Beverwijk, georganiseerd door Jaap Goos en zijn collega`s die dit tot een wel heel bijzonder welkome break hebben gemaakt, en het bijzondere eindpunt de Rijper Eilanden, beschikbaar gesteld door Lucy Ullrich, is dit voor ons een prachtige ervaring geworden die we weer aan ons lijstje kunnen toevoegen.
Ik wil, en ik denk dat ik ook voor Ronald en Seekle spreek, IEDEREEN die aan de nachtrit hebben meegeholpen, ontzettend bedanken om deze nachtrit tot een succes te maken!!!!!!!!!
Daarnaast spreek ik bewondering uit voor de deelnemers: hij was errug lastig dit jaar, getuige ook het feit dat Seekle en ik toch wel bijna anderhalf uur boven aan het duin hebben zitten blauwbekken, wachtend op de deelnemers waarvan we er uiteindelijk maar een equipe of 7 hebben zien aankomen
(best een zware klim......)
Daarnaast ben ik ook blij dat mijn 146, die deze week zijn laatste dagen in mijn bezit meemaakt, nog twee fijne clubleden heeft kunnen helpen de rit te rijden. Hij stinkt niet meer trouwens
Op naar de volgende nachtrit!!!!!!!
Paul