Das een Pontiac Luxury Le Mans uit 1972Een heel klein stukje Bertone en een raad-plaat??
Das een Pontiac Luxury Le Mans uit 1972Een heel klein stukje Bertone en een raad-plaat??
Vroegah was alles beter: ook de lengte van de parkeervakken...Das een Pontiac Luxury Le Mans uit 1972Een heel klein stukje Bertone en een raad-plaat??
Apart VW busjeEen Alfa GTV in een flits, met aparte velgen??:
Kijk eens naar de kleuren van toen!!
Meestal zag je al aan bijv. een bep. kleur soort welk auto
eraan kwam:
En waar de buggy's werden gemaakt:
Dit is een Ford Anglia (Engelse Ford). Maar een wereldbol had ie niet, dat was de Ford Taunus (Duitse Ford) uit dezelfde tijd, eind jaren '50. Google maar eens op beide types met daarbij de vermelding 1958.
Ik had toen nog niet zo veel met auto's, dat kwam pas toen ik zelf mijn rijbewijs ging halen.
Maar wel een feest om door deze foto's te bladeren,
Weet iemand wat dit voor auto is? Mijn vader had er zo één, dat zal ongeveer 1962 geweest zijn.
Ik denk een Ford. Weet nog dat hij een wereldbol boven de gril op de voorklep had.
Werd rijdende gehouden met een hamer en ijzerdraad. (Ducttape bestond nog niet )
Kenteken was UK-46-48.
Direct gedaan natuurlijk. Als je de plaatjes bekijkt, Ja inderdaad, Anglia's reden er in mijn herinnering meer van rond in die tijd.dat was de Ford Taunus (Duitse Ford) uit dezelfde tijd, eind jaren '50.
Hagelnieuwe berlina met scheve achterbumper... en zo'n GS van de eerste bouwjaren is en blijft de mooiste inderdaad. Jammer dat ze van die flubberstof in het interieur hadden. Ontopic maar weer, al kost het hier soms best een beetje moeite (maar blijft leuk).
Een hagelnieuwe Berlina in '75:
Blijft leuk zo'n GS-je :
Ja. En tegenwoordig gratis te vinden op het net...Life show voor 15 gulden, those where the days...
Grtz,fRank