Leuk!, of zoals de Duitsers zeggen, "einfach hammer!"Wat een leuke vondst! Ik ken Hammer alleen van deze site. (Het Giulietta-linkje toont een fotootje, ook een groene).
Dankje Hans Ik ben er zelf ook erg blij mee
Leuk!, of zoals de Duitsers zeggen, "einfach hammer!"Wat een leuke vondst! Ik ken Hammer alleen van deze site. (Het Giulietta-linkje toont een fotootje, ook een groene).
yes, it is Hammer, mine is green with red seats in shiny plastic... I know 7 different colours.Om maar even in te haken op alle curiosa en zeldzaamheden die er de afgelopen tijd passeren, hier mijn laatste aanwinst:
Een kleine Giulietta Spider (ongeveer 1:64, misschien iets groter) van plastic. gemaakt in West Duitsland zoals de bodemplaat vermeld.
Enig onderzoek op Internet toont aan dat het merk Hammer is. Meer informatie kon ik niet vinden, dus wie wel meer weet, ik houd mij aanbevolen
In hoeverre dit zeldzaam is weet ik niet, maar ik was hem zelf nog niet eerder tegengekomen.
Do you have pictures of them Hannelore?yes, it is Hammer, mine is green with red seats in shiny plastic... I know 7 different colours.Om maar even in te haken op alle curiosa en zeldzaamheden die er de afgelopen tijd passeren, hier mijn laatste aanwinst:
Een kleine Giulietta Spider (ongeveer 1:64, misschien iets groter) van plastic. gemaakt in West Duitsland zoals de bodemplaat vermeld.
Enig onderzoek op Internet toont aan dat het merk Hammer is. Meer informatie kon ik niet vinden, dus wie wel meer weet, ik houd mij aanbevolen
In hoeverre dit zeldzaam is weet ik niet, maar ik was hem zelf nog niet eerder tegengekomen.
[/img]
Hannelore
jep, but not with me here, I am not at home for a while. Looks like I know even more and also in 1:55 + 1:64...Do you have pictures of them Hannelore?yes, it is Hammer, mine is green with red seats in shiny plastic... I know 7 different colours.
Hannelore