zolang je geen ketting om hebt, kun je in een rokje nog wel weglopen......
zolang je geen ketting om hebt, kun je in een rokje nog wel weglopen......
en ik maar zoeken naar die 75, zelfs aan je collega gevraagd of die het wist....op mijn werk mogen we geen alfa rijden, omdat ze niet "representatief" zouden zijn... Terwijl we toch een spectaculair en snel product verkopen (achtbanen)
uhu, dus de bedijfsauto is een saaie prius?op mijn werk mogen we geen alfa rijden, omdat ze niet "representatief" zouden zijn... Terwijl we toch een spectaculair en snel product verkopen (achtbanen)
Nope een slopel astra ecoflex......uhu, dus de bedijfsauto is een saaie prius?op mijn werk mogen we geen alfa rijden, omdat ze niet "representatief" zouden zijn... Terwijl we toch een spectaculair en snel product verkopen (achtbanen)
Ehm??? kennen we elkaar???en ik maar zoeken naar die 75, zelfs aan je collega gevraagd of die het wist....op mijn werk mogen we geen alfa rijden, omdat ze niet "representatief" zouden zijn... Terwijl we toch een spectaculair en snel product verkopen (achtbanen)
Nee, dat is lekker representatief...... (maar goed, daar kun jij niks an doen.)Nope een slopel astra ecoflex......