Gespot op maandag 25 Juni, rond 14-15.00u
Bruine Giulia "in the mist" op de oude Gotthard pas te Zwitserland.
Kenteken begon met DE-
Te hard? Te veel champagne gedronken? Een combinatie van die 2?Vrijdagmiddag in omgeving Eperney, een klemgereden NL Berlina!
Da's toch heel geen Alfa?!? En nog op batterijen ook!! Bah!Zojuist gespot op het bedrijfsterrein van mijn werk
[plaatjes]
Die rode Peugeot hadden wij (waren met 2 Alfa's) een kwartier eerder met een kmtje of heeeeeeeeeeeeeel veel te hard ingehaald.Te hard? Te veel champagne gedronken? Een combinatie van die 2?Vrijdagmiddag in omgeving Eperney, een klemgereden NL Berlina!
Ha, ha. Je weet het he, in Frankrijk altijd 90 euri contant in het dasbordkastje. Is toereikend voor de meeste gevallen en ben je snel weer op weg.Die rode Peugeot hadden wij (waren met 2 Alfa's) een kwartier eerder met een kmtje of heeeeeeeeeeeeeel veel te hard ingehaald.Vrijdagmiddag in omgeving Eperney, een klemgereden NL Berlina!
Te hard? Te veel champagne gedronken? Een combinatie van die 2?
Op het moment dat ik hem inhaalde (was 2e auto) knipperde hij met grootlicht en zette een rode zwaailamp op het dashboard.
Aangezien het een rode lamp was en dus geen politie ervoor gekozen niet te stoppen en gewoon door te blazen!
Na 3 dorpjes doorkruist te hebben, gingen wij op een mooi aangelegde rotonde allebei in drift eroverheen waarna we voor de brug moesten stoppen.
Op dat moment 2 politieauto's met zwaailicht in de spiegel die mij en mijn maatje klemreden!
Uiteraard wist ik dat we fout waren, (reden echt enorm hard) daarom heel beleefd gebleven en na een kwartier bellen waarschijnlijk naar zijn politiechef mochten we doorrijden maar bij een volgende x zouden het handboeien worden!!
Te veel champagne gedronken idd. ook maar dat was s'avonds!
Ehm heb je ook een papiertje getekend waar je naam en adres op staan? Want in dat geval zou t kunnen dat je wat te vroeg lacht...Het mooiste was dat hij tegen mij idd. 90 euro zei!
Wat een koopje was volgens mij en trok meteen de knip, maar zei toen, nee, nee en ging bellen.
Vervolgens was hij volgens mij vergeten die 90 euro alsnog te incasseren en liet mij zo wegrijden!
Mijn maatje moest wel 90 euro betalen overigens.......
Lancia Flavia Sport Zagato?
Nice!