Familiebezoek hier vandaag: '11 Giulietta 1.4 Turbo, '99 166 2.0 V6 Turbo, '91 75 2.0TS Numerata (en ons moeder haar Bolleke )
Het is er met de paplepel ingegeven@Alfissimo : familie MET smaak
Waarschijnlijk rond 13.30u dezelfde genoemde zilvergrijze Spider IV nabij Zomerlust,Kinderdijk in Axel gespot met een vriendelijk terug zwaaiende jongedame in.Vanmiddag omstreeks 15.40u op de tractaatweg tussen Terneuzen en afslag Axel (in die serieuze regnbui) Een zo te zien héle mooie grigio medio (?) giulia super. Zag t eigenlijk te laat, maar was volgens mij een redelijke meane met 1300 grille en bumperloos?
Ik reed met de grigio africa 156 sedan als achterste in een treintje van drie Alfa's, voorgegaan door een zwarte gt en een zilvergrijze spider4.
Grtz,fRank
Waarschijnlijk rond 13.30u dezelfde genoemde zilvergrijze Spider IV nabij Zomerlust,Kinderdijk in Axel gespot met een vriendelijk terug zwaaiende jongedame in.Vanmiddag omstreeks 15.40u op de tractaatweg tussen Terneuzen en afslag Axel (in die serieuze regnbui) Een zo te zien héle mooie grigio medio (?) giulia super. Zag t eigenlijk te laat, maar was volgens mij een redelijke meane met 1300 grille en bumperloos?
Ik reed met de grigio africa 156 sedan als achterste in een treintje van drie Alfa's, voorgegaan door een zwarte gt en een zilvergrijze spider4.
Grtz,fRank
Haha een SZ was ook mooi geweest, maar kom op welke meid rijdt er nou een figaro dan meeste vrouwen van mijn leeftijd zie je in een peugeotje, fiat 500 of mini one! Was op slag verliefd joh!Meen je dat nou serieus?
Figaro? Come on! De perfecte vrouw rijdt uit vrije wil in een 75 of SZ! (en vind 'm nog mooi ook!)
Haha dan neem ik haar wel mee uit eten met m'n Giulia supertje, kan ze haar figaro thuis latenIk ben niet veel ouder dan jij hoor... Maar mijn vriendin rijdt regelmatig in een GTV 3.0 24v en een bijna 50 jaar oude Giulia. Dat komt toch wel meer in de buurt van "stijl". (helaas wilde ze met geen mogelijkheid in mijn 75's en een SZ is voor haar helemaal the horror!)
En mocht ze zo'n koekblik kopen, dan zie ik 'r toch liever in een 500 of Mito. Een Figaro vind ik zowat 't dieptepunt van al dat retro-design. Retro kan leuk zijn (500/Mini), maar een Aziatisch ding blinkt ercht nérgens in uit. (toen ik m'n vriendin leeerde kennen had ze een Polo 1.0, maar die is door mij al professioneel te deur uit gewerkt richting haar broertje )