Troost u sq21 er zitten er nog wel in hetzelfde schuitje als ons, doelend op sommige andere projectjes (om optimistisch te blijven kijk ik alleen naar de projectjes met een goede afloop of degene waar de uitkomst nog niet duidelijk is.
)
@gtv105.21, dat de prijs van een goede restauratie de prijs van een goede wagen overtreft weet ik ook wel. Het gaat er mij meer om om bezig te zijn met iets wat graag doe, met als doel iets dat ik graag wil en dat mag mij (als student zijnde) iets kosten. Vergelijk het met een liefde, die mag ook iets kosten omdat je er graag iets mee... euh nou ja je begrijpt mij wel
Kosten voor de koets terug hard te krijgen zullen denk ik wel nog meevallen rekening meehoudend dat ik alles zelf ga lassen. Alleen de wielkasrand vrees ik, maar het overige zou mij vrij aardig moeten lukken. Mijn wagen is btw zo goed als compleet hoor! Het interieur kan er gewoon zo terug ingezet worden, geen scheuren, barsten of andere problemen. Mechanisch moet er natuurlijk wel nog een en ander gebeuren na een stilstand van 10 jaar maar dat is voor later, nu eerst de koets terug gezond krijgen.
@Fabio: Je bent altijd welkom, wel met de bertone hé
(geldt voor iedereen btw)
Nog enkele vraagjes,dorpels vernieuwen met of zonder de motor erin (herinner mij een topic op het oude forum, maar ja mss is het voor mijn situatie anders)
@ Wilbert. Hoe zou je die voorkant wisselen van wagen? Gewoon een groot stuk of in verschillende stappen?