yep! met een sticker op de achterruit van M G ..Een donkergrijze heel toevallig?amstelveen, woe avond uur of 5 een zeer fraaie 33 (1e serie denk ik), ronals en en mooi geluidje op de Van der Hooplaan. nummerbord begint met TB..
iemand van hier?
Bekende auto, mooi ding! Kom ik vaker tegen in omgeving centrum/Wyck. Is een 1300 op staal als ik me niet vergis.Rond 18:00 een tijdsorginele dame (dacht ik) in een ivoor Spider Coda Tronca op de Noorder Brug in Maastricht. Alfa leek zo uit de showroom van Vleugels te komen (was ff een flashback van mij)...Was echt een plaatje!
Allemachtig, daar ben ik nog die middag voor het ongeluk geweest bij deze Alfa dealer. Iemand moet door rood heb gereden, vreselijk.
mooien een rode-met-zwarte-wielen 155 ...
Dat was ook mijn eerste gedachte: iemand door rood en auto te hard (je mag daar 50), gezien afstand tussen plek foto en stoplicht.Allemachtig, daar ben ik nog die middag voor het ongeluk geweest bij deze Alfa dealer. Iemand moet door rood heb gereden, vreselijk.
Was-ie jaloers op je HRV?Vanochtend in oosthuizen...
Een wild met grootlicht knipperende 159 sw zilver..stak zijn duim ook nog omhoog... Geen idee waarom... wel vriendelijk teruggegroet...
Vast....Was-ie jaloers op je HRV?Vanochtend in oosthuizen...
Een wild met grootlicht knipperende 159 sw zilver..stak zijn duim ook nog omhoog... Geen idee waarom... wel vriendelijk teruggegroet...