Niet geheel on topic want niet NL net als de vorige maar geen betere plaats om deze te posten. Ansichtkaart staat momenteel op ebay voor 45 euro, beetje duur koop een blanco kaart en print ´m zelf...
Heb hetzelfde kaartje ooit gekocht voor 2,25 op eBay. 45 euro voor een ansichtkaartje is echt een belachelijke prijs.... Er staat ook een Japans tijdschrift uit 1972 op Ebay, zou ik graag willen hebben maar 69 euro is veel meer dan de 10-15 euro die ik er voor over zou hebben.Niet geheel on topic want niet NL net als de vorige maar geen betere plaats om deze te posten. Ansichtkaart staat momenteel op ebay voor 45 euro, beetje duur koop een blanco kaart en print ´m zelf...
Áls dat magazine voor die 69eu weggaat zou ik mn prijsbeleid toch wat bijstellen als je wat wilt kopen...Heb hetzelfde kaartje ooit gekocht voor 2,25 op eBay. 45 euro voor een ansichtkaartje is echt een belachelijke prijs.... Er staat ook een Japans tijdschrift uit 1972 op Ebay, zou ik graag willen hebben maar 69 euro is veel meer dan de 10-15 euro die ik er voor over zou hebben.Niet geheel on topic want niet NL net als de vorige maar geen betere plaats om deze te posten. Ansichtkaart staat momenteel op ebay voor 45 euro, beetje duur koop een blanco kaart en print ´m zelf...
Er zijn Japanse autotijdschriften uit de jaren 90 die honderden Eurios doen... en grif aftrek vinden bij onze vrinden uit de Ooscht...dus het ligt er maar net aan welke dit is... misschien is het zelfs wel goedkoop... maar prijs en waarde hoeven natuurlijk niet altijd een logisch verband met elkaar te houden...Áls dat magazine voor die 69eu weggaat zou ik mn prijsbeleid toch wat bijstellen als je wat wilt kopen...Heb hetzelfde kaartje ooit gekocht voor 2,25 op eBay. 45 euro voor een ansichtkaartje is echt een belachelijke prijs.... Er staat ook een Japans tijdschrift uit 1972 op Ebay, zou ik graag willen hebben maar 69 euro is veel meer dan de 10-15 euro die ik er voor over zou hebben.Niet geheel on topic want niet NL net als de vorige maar geen betere plaats om deze te posten. Ansichtkaart staat momenteel op ebay voor 45 euro, beetje duur koop een blanco kaart en print ´m zelf...
Grtz,fRank
Die staat correct in de archieven.... is een ontwerp van Ghia. Tom Tjaarda...Hier een foto van een fiat met ook zo'n daklijn,
staat in de archieven als 2300 S
Foto is van '73:
De Giulietta werd in '77 geintroduceerd, en staat ook vrij prominent op de stand in die kooi. Er staat ook nog een Nuova Super, en de Sprint (geintroduceerd in '76) staat er ook.Er staat zelfs een Alfa Rio op de stand (helemaal rechts). Dat hebben ze waarschijnlijk maar één keer gedaan.
Welk jaar is het eigenlijk?
Thom