Ah, nu zie ik waarom het zo lang duurt voordat Keith mij het chassis nummer eens op stuurtAlfas Unlimited, Connecticut
t
Ah, nu zie ik waarom het zo lang duurt voordat Keith mij het chassis nummer eens op stuurtAlfas Unlimited, Connecticut
t
Morgen even een weekendje Luxemburg ( Beaufort ), mijn vriendin wil rijden dus we gaan met haar snelle MiTo, fotos volgen.
Ciao Roy
Han, ik kom ongeveer 5 keer per jaar minimaal in Luxemburg, is altijd lekker er een weekendje tussen uit en je zit er zo, soms rij ik enkeld even naar Stavelot ( Ardenne) om een frietje te halen maar vaak ook even door voor een weekendje, heerlijk met de hond lopen daar. Het kasteel is nog altijd bijna het zelfde gebleven echter hebben ze enkel jaren terug wat los zittend gesteente vast gemaakt. Dus het zal de komende jaren er noog wel het zelfde uit blijven zien.Hey Roy,..
Leuke vakantiefoto's,.. en mijn advies gevolgd,... het oorlogsmuseum in Diekirch,..
Maar ik zie wel dat het kasteel na mijn bezoek in 1993 niet veel is veranderd,.
Uhm,..ikke wel,...
Ja word weer eens tijd dat we daarheen afreizen,...!
Maar was daar een soort of,... "Concour de Elegance" ,... ivm de foto's van de Guul en de Rekord,..?
Altijd weer mooi Luxembourg,.. ben er in het verleden jaren geweest,....
Hier jaren achtereen geweest,.. http://www.aubergerustique.lu/index.php ... e&Itemid=1
Vanaf mijn hotelkamer,..
Doe er je voordeel mee,...