Beste alfisten,
Mijn naam is Olivier en ook ik heb me dan eindelijk aangemeld op het SCARB forum. Sinds een tijdje al in het bezit van een Spider IV van '92. 109dkm op de teller en volledig origineel. Dagelijks rijd ik een matzwarte Fiat 500 TwinAir Blackjack. Mijn auto historie bouwt voornamelijk op een nummer oude Mercedessen, o.a. de W126 (eerste auto!) en een W107 SLC. Verder een tijd lang aan een Renault 4GTL gerommeld (rijdt fantastisch), maar deze toch maar verkocht omdat het spelen in de sneeuw (lees: sleutelen met -10) me iets teveel werd. Verder nog een rits aan andere auto's gehad, waaronder o.a. een Seat Ibiza Cupra DSG7 en een Maserati Quattroporte Evoluzione. Al met al dus een vrij aparte combinatie van auto's.
Zie onder een paar foto's van mijn eerste Alfa.
Ik wil er graag een paar kleine dingen aan verfraaien;
- Houten stuurtje, wie o wie heeft er eentje te koop of weet waar deze voor een schappelijke prijs te krijgen zijn?
- Tonneau cover
- Windschermpje?
- Vloermatten met Alfa logo
Midden Juli haal ik 'm op bij de Garage en kan ik er eindelijk eens van genieten (mits het zonnetje zich ook eens van de goede kant laat zien).
Is er iemand die mij tips kan geven waar ik het beste voor onderdelen terecht kan etc?
Ik zoek eventueel nog een setje koplampen, die van mij vertonen geloof ik wat vliegroest op de randjes/ringen. Opzich niets van te zien op het eerste gezicht, maar doe alles graag goed.
Alvast hartelijk dank en ik hoop dat beide partijen profijt van een nieuw forumlid hebben!
Nb. zou ook graag eens een toertochtje meerijden.