effe poging tot plaatjes plakken
@vanG;met een Riemens van de overkant spelen zal wel lukken,er wonen er 2 naast elkaar en Kaleigh's buurjongen is 4 maanden ouder dan onze Tycho.Dus eerst kattekwaad uithalen en over een jaar of 16 samen bier drinken in De Pieper (zal tegen die tijd 3,5 a 4 Euro voor een pintje zijn denk ik..............)
@Theo;kraambezoek is geen punt,E.C. heeft al een trappistje besteld dus die zet ik koud,mocht je nog wensen hebben laat maar horen.
(kraamkado in Alfa onderdelen is in overleg geen punt,zal moeders wel even op de hoogte stellen............)
@fRankalfa;het is idd. een naamsvoortzetter al moet hij dat later nog waarmaken natuurlijk.
@Gtvco; zal wel lukken,wordt opgevoed met Alfa en voetbal denk ik......Hij gaat van de week in ieder geval zijn eerste ritje maken,al is het maar van Terneuzen naar Axel.
Algemeen;het Alfa SS-weekend is idd. elk jaar maar vorig jaar heb ik ook al gemist (niet wegens de reden welke Frank aangaf,zo erg is het ook weer niet,dan zou hier al een 9-tal koters rond moeten lopen.Nu zijn het er 3 en gaan de bougies er uit,tís wel mooi zo!)