He Marco geen paniek hoor vwb je oliedruk: door de lange reistijd is je olie lekker dun geworden (opgewarmd) daardoor zal de meter minder aangeven dan op een stukje rijden van pakweg 12 km.(wanneer is ie voor het laatst ververst btw ?)Ik dacht dat de oliedruk wel goed was, bij warme motor stationair 0,5 Bar..
Nu ben ik een weekendje naar Texel geweest, en heb op de terug weg 4 uur achter elkaar gereden, met ook af en toe helemaal stil staan ......
En toen merkte ik dat de oliedruk stationair steeds lager werd aangegeven op de meter..![]()
Toen ik thuis voor de deur stond met de motor stationair stand de oliedruk meter bijna op nul......Nu is mijn vraag wat kan dit zijn ?
Moet ik me hier over zorgen gaan maken of hebben meer mensen hier last van ?
(Denk toch dat ik niet een heel goed exemplaar gevonden heb.........want het remmen vindt ik ook onder de maat, maar kan zelf nix vinden dus breng mijn auto volgende week naar de garage)
Groeten Marco
En wen er maar aan , een 75 remt normaal niet zo super...Wellicht dat je de remvloeistof eens kunt (laten) verversen en een keertje remblokken vernieuwen?
Heb zelf op de 90 v6 een setje van Rs racing: rode pagid blokken vóór en Ferodo ds 2500 achter> is een hele lekkere combinatie voor 'sportief straatgebruik'...

Weet niet of ie dit setje ook kan leveren voor de 1.8 modellen. (die remmen zijn nl anders)
Suc6 ermee, grtz, fRank
Ps niet voor ieder l.llig storinkje je auto naar de garage brengen hoor; met behulp van de techneuten hier aanwezig kun je een hoop zelf oplossen...! Gewoon vragen, expertise zat hier!
