Alstu!Als er iemand is die een 156 Q4 crosswagon van minichamps heeft, een weet te staan, of ergens op ebay een auction ziet,
Meld het me dan maar!!
Klikt u maar!!
Alstu!Als er iemand is die een 156 Q4 crosswagon van minichamps heeft, een weet te staan, of ergens op ebay een auction ziet,
Meld het me dan maar!!
'vielen dank' voor de tip Sander !!!Over koopjes gesproken.... voor de liefhebber van grotere schalen of meer specifiek een Giulietta Sprint in 1: 18, heeft die verkoper pas een echt mooie aanbieding: Unique Replica Giulietta 1.18 voor nog geen 5 tientjes thuis bezorgd
Hij heeft 'm ook nog in rood.
Gelijk maar eentje bestellen. (een witte)
Da's een koopje! Snel inpikken Marco!
En ook nog eens heel netjes gebouwd,de man waar ik deze van kocht deed zijn verzameling weg,veel modellen zelfs voor 5 euro,waaronder veel progettoZo, dat zijn de betere vondsten zeg, voor maar 10 Euro! Gefeliciteerd!
Het modelletje van ARS heb ik inderdaad wel gevonden, maar over de afwerking ben ikzelf ook nooit te spreken geweest (in het verleden heb ik nog één en ander verzameld). In de buurt staat een zilver modelletje te koop, dat is anders nog een alternatief ...Dan kom je automatisch bij ARS Model uit. Het merk bestaat inmiddels niet meer en de modellen zijn grof en slecht afgewerkt (slechte passing, slechte lak), de reflector strip onderaan de achterklep ontbreekt en de raamlijsten van de voorste portieren zijn in alle gevallen zwart plastic. Modellen zijn nog te vinden op beurzen en op eBay, Marktplaats, etc.
Alternatief is type 2 van Pego, maar die vind ik persoonlijk een aanfluiting.De Pego's zijn ook in modelwinkels nog wel te vinden, vaak behoorlijk afgeprijsd.