Moet je Marc Rietkerk even lief aankijkenFF zeuren : wanneer worden de standen op de SI-site bijgewerkt?
MX-5 Cup is echt leuk inderdaad, leuk rijdende autootjes met veel strijd op de baan maakt de fun factor heel hoog! Is eigenlijk leuker dan de SI, daar heb ik behalve inderdaad de Guilia`s geen strijd gezien helaas.Wat een heerlijke dag was het om in de duinen naast het circuit te zitten. Veel spektakel op de baan gezien. Bij de SI waren het vooral de Giulia's die voor de actie zorgden. Verder vind ik de mx5 een vreselijk saaie auto maar verbaast mij de cup telkens weer .
Hoe deed de banaan het? Niet uitgegleden over een eigen schil?Thanx DJ! Jij ook in Lausitz.Succes en veel plezier beide.Reken maar 2 personen extra voor de BBQ, Bram en ik gaan het proberen in de banaan Heeft Pieter eindelijk weer eens concurrentie.....
Gr
DJ
Foto's ??
Ja http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=EB941C82E72A633Bwas "lekker" warm, nog iemand foto's ofzo gemaakt, van die zandbakactie van die rode giulia misschien??
Stand na 5 racesFF zeuren : wanneer worden de standen op de SI-site bijgewerkt?
Stand na 5 racesFF zeuren : wanneer worden de standen op de SI-site bijgewerkt?
12 uurs ging best goed,op een afgebroken aandrijfas en een kapotte koppeling na...Marc, hoe is het 12 uurs racen verlopen? Lol gehad?
Gr
DJ