Aanwezig met de matzwarte?Wij rijden ook weer mee, natuurlijk in de sportklasse.
De navigatrice is nu al bij de Branato's in vorige jaren niet al te best gescoord.
En weinig drempels, altijd
Neem een voorbeeld aan mij, ik ben nu al thuis uit de stad . Tot morgenvroeg!als we niet te brak zijn doen we mee met de 11x3
Toch goed dat we een aantal 'nieuwe' fratsen hebben bedacht. Ik daag jullie uit om foutloos te rijden. Dat is tenslotte maar voor een kleine elite weggelegd...Ik heb er hoe dan ook heel veel zin in! De routeboeken van voorgaande jaren liggen al klaar om nog een keer bestudeerd te worden
Hoezo fanatiek
Dat is tenslotte maar voor een kleine elite weggelegd...
Toch goed dat we een aantal 'nieuwe' fratsen hebben bedacht. Ik daag jullie uit om foutloos te rijden
Man, ik ben nog ziek van sommige instinkers tijdens de nachtrit 2jr terug.Toch goed dat we een aantal 'nieuwe' fratsen hebben beacht. Ik daag jullie uit om foutloos te rijden. Dat is tenslotte maar voor een kleine elite weggelegd...Ik heb er hoe dan ook heel veel zin in! De routeboeken van voorgaande jaren liggen al klaar om nog een keer bestudeerd te worden
Hoezo fanatiek
Het verwerken van die instinkers zal nog wel even wat moeite kosten, toch de uiteindelijke klassering is al een hele fijne pleister op de wonden. Het was weer een super rit, ondanks het weer, wat gelukkig niet zo'n probleem was doordat we de auto niet uit hoefden, wel lastig dat we op een bepaald moment niet zeker wisten of we de bordjes langs de kant van de weg wel zouden zien.Zo weer thuis, derde rit ooit voor mij bij de SCARB en de eerste met eigen vervoer Meteen heel aardig gescoord, mede dankzij een wat meer ervaren navigator natuurlijk, Rob bedankt! En sterkte met het verwerken van de nieuwe (en sommige oude) instinkers
Ook uiteraard de organisatie bedankt voor het uitzetten van een leuke rit in een mooie omgeving. Volgende keer alleen beter weer regelen en voor fatsoenlijke brandstofvoorzieningen zorgen Uiteindelijk op de terugweg langs de snelweg een pomp gevonden waar de LPG € 0,849 per liter kostte
En natuurlijk ook Autobedrijf Frank Weenink en Grand Cafe Bistro-rant 't Langenbeargh bedankt voor de gastvrijheid