@ Han: komt het register ook bij elkaar? Ik heb op ons forum (nog) niets gelezen over deze dag...
Gr,
Pelle
Hoi Pelle,..@ Han: komt het register ook bij elkaar? Ik heb op ons forum (nog) niets gelezen over deze dag...
Gr,
Pelle
Is inmiddels via mail opgelost.Heren,dit zijn dingen die je over de PB bespreekt...
Ben benieuwd!Voor iedereen die heeft gevraagd naar het GT register, het bestuur heeft vorige week definitief besloten tot de oprichting daarvan. Naar aanleiding van het bericht in het laatste Klaverblaadje zijn er veel reacties van geïnteresseerden geweest. Ik zal deze week nog wat verdere informatie op het forum plaatsen. Iedereen die heeft gereageerd, ontvangt een bericht van de beoogde registerleider.
Dan moeten we zoeken naar de dude met de grote smile en de niet meer standaard t.s. ?? Iets zegt me dat je niet de enige gaat zijnIk heb de standaard stoelen juist verwijderd uit de TS, en iets ervoor in de plaats gezet dat er op het eerste gezicht wel standaard uitziet maar dat zeker niet is. Het resultaat bevalt uitstekend, iedere keer als ik er in rijd of in kijk dan heb ik een big smile .
Zal ik die 75 maar meenemen naar de Registerdag?
Is dat ook degene met een niet standaard bumper?Ik heb de standaard stoelen juist verwijderd uit de TS, en iets ervoor in de plaats gezet dat er op het eerste gezicht wel standaard uitziet maar dat zeker niet is. Het resultaat bevalt uitstekend, iedere keer als ik er in rijd of in kijk dan heb ik een big smile .
Zal ik die 75 maar meenemen naar de Registerdag?