Dank voor de antwoorden, dacht dat ik mail zou krijgen van forum.. maar niet dus.
Benzine meter zelf zal niet stuk zijn, want het lampje gaat dan ook branden dus lijkt op slecht contact. het is nu ook niet meer opgetreden.
klink is vervangen draagarm ook, en auto is ook al door de keuring
Ben alleen bang dat de motor over een tijdje kapot gaat, er bleek zowat helemaal geen olie meer in te zitten. kon er sowieso 3 liter ingooien.
nu schrijft iedereen dus met lagers etc vervangen, maar dat kan nu voorlopig niet. de vorige auto is al naar de sloop en moet gewoon werken.
ik merk ook niks raars aan de motor hij loopt verder prima geen geluiden niks, ja in het begin heeeeel kort even diesel geluidje (nokkenasversteller)
wat wel raar is, als ik op de snelweg even 150/160 rijd en laat het gas helemaal los ineens dan trilt de auto als het ware een beetje en hoor je het ook wel.
Het voelt als de vbak, zou dit kunnen door de toeren?
Het airco verhaal staat idd in het boekje (geen boekje bij de auto gekregen vandaar, ook niet de code card) zal dit nog navragen aan verkoper.
Wat ik zelf niet wist is, deze auto heeft elektrische gasklep bediening?? ik zie geen gaskabel alleen stekkers.
En wat ik raar vind, als ik met de sleutel de auto ontgrendel door op het knopje te drukken gaat binnen in de auto de lampjes branden, maar buiten doen de knippers niks.. is dit standaard bij een 156? of iets kapot?