[/img] de mito als ik ze juist had samen met de 33
een deze vin ik ook prachtig de mito in de sneeuw
Grazi!Hoewel dit wat begint te lijken op een "show je auto"-topic hier mijn input. Vriend van mij is fotograaf, dus props gaan hem. Ben er zelf wel blij mee in ieder geval
Kudo's voor degene die raadt waar het is.
*knip*
Vind de foto van Hans en Luigi ook gaaf !
prachtig!Hoewel dit wat begint te lijken op een "show je auto"-topic hier mijn input. Vriend van mij is fotograaf, dus props gaan hem. Ben er zelf wel blij mee in ieder geval
Vind de setting wel gaaf, dat bedoelde ik eigenlijkGrazi!
Het is natuurlijk wel het "Mooiste foto van je Bella" topic Wink Of minst lelijk zo u wilt Razz
Thnx!prachtig! Smile
Kudo's voor degene die raadt waar het is.Hoewel dit wat begint te lijken op een "show je auto"-topic hier mijn input. Vriend van mij is fotograaf, dus props gaan hem. Ben er zelf wel blij mee in ieder geval
prachtig!Hoewel dit wat begint te lijken op een "show je auto"-topic hier mijn input. Vriend van mij is fotograaf, dus props gaan hem. Ben er zelf wel blij mee in ieder geval
Is 100 jaar geleden en een buurt waar ik eigenlijk nooit kwam, maar is dit het dak van de AH in Delluf zuid..?Hoewel dit wat begint te lijken op een "show je auto"-topic hier mijn input. Vriend van mij is fotograaf, dus props gaan hem. Ben er zelf wel blij mee in ieder geval