(hoe te zwaar is het viegwiel dan niet....
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
ik bedoel een brandstof druk regelaar, maar daar heb je niks aan....Je hebt het over een drukregelaar en dat je hier goedkoop aan kan komen?
Mag ik vragen wat voor drukregelaar je gebruikt en wat deze dan kost.
Dus stationair ga je een stuk minder inspuiten en bij volgas een stuk meer.neem een brandstofdrukregelaar met 2 membramen. zo gaat de druk stationair van 2,5 naar 1,8 en bij volgas van 2,5 naar 3.1.
dan loopt een standaard motor een stuk beter en lijkt het dat je snelle nokkenassen heb.
kost niet veel en met montage ben je dan 300,- kwijt.
heb je snelle nokkenassen dan is het helemaal feest.
als je dit soort dingen wel wilt uithalen/proberen, plaats dan ook een Lambda meter inDus stationair ga je een stuk minder inspuiten en bij volgas een stuk meer.neem een brandstofdrukregelaar met 2 membramen. zo gaat de druk stationair van 2,5 naar 1,8 en bij volgas van 2,5 naar 3.1.
dan loopt een standaard motor een stuk beter en lijkt het dat je snelle nokkenassen heb.
kost niet veel en met montage ben je dan 300,- kwijt.
heb je snelle nokkenassen dan is het helemaal feest.lekker onnauwkeurig en levert je waarschijnlijk enkel een hoger verbruik op.
Dit zijn echt van die dingen die je niet moet plaatsen...
dat bedoel ik dus mede met versnelde slijtage door gebrek aan smeringAnders loopt er vanzelf een keer een lager in de soep... Teveel ingespoten benzine wil namelijk nog wel eens in de olie terecht komen.
concurentieOndertussen ligt deze blower al ergens anders