Mooi streven Jens! Wordt je nog druk met de beide 90's!Volgend jaar mijn 2 90's maar allebei naar de registerdag, dan. Wel eerst ''ff'' klaarmaken
Mooi streven Jens! Wordt je nog druk met de beide 90's!Volgend jaar mijn 2 90's maar allebei naar de registerdag, dan. Wel eerst ''ff'' klaarmaken
De juiste kleur moet je maar even fotoshoppenJa, maar niet op de pc staan.
Edit; in de foto albums> registerdag 2005, staat de mijne op borbet C (niet heel goed te zien trouwens)
Grtz,fRank
Heeft er iemand toevallig nog foto's van 90's met Borbet C ?
volgens mij is dit geen borbet C maar je kan het niet goed zienDe juiste kleur moet je maar even fotoshoppenJa, maar niet op de pc staan.
Edit; in de foto albums> registerdag 2005, staat de mijne op borbet C (niet heel goed te zien trouwens)
Grtz,fRank
http://image.wetpaint.com/image/1/Mm7Ch ... 4449/GW430
Waar is deze toch gebleven?Heeft er iemand toevallig nog foto's van 90's met Borbet C ?
is vergane glorie jammer hele mooie wagen
ga nog een betere voor je zoeken
ciao jan
bij de oud ijzer boer denk ikWaar is deze toch gebleven?Heeft er iemand toevallig nog foto's van 90's met Borbet C ?
is vergane glorie jammer hele mooie wagen
ga nog een betere voor je zoeken
ciao jan
dit verhaal klopt nietDeze stond bij Alfanord te koop een aantal jaren geleden. Een andere 90 liefhebber uit Friesland heeft hem daar weggehaald en gebruikt hem nu als onderdelenauto.