Met Seekle ??????Ff mooi slap ouwehoeren
Dat gebeurt nou anders nooooooooooooooooooooooooooooooooooooit!
Met Seekle ??????Ff mooi slap ouwehoeren
Zaag zou het een Automatico zijn???????????Gespot door een vriend van me, hij dacht dat het een Giulia was maar dat is het duidelijk niet.
Hij weet wel zeker dat het een Alfa was, er zaten 2 oudjes van 80+ op de voorstoelen. Was vanmiddag in Geleen.
Het lijkt me eerder een 2000 Berlina....hoewel de white-wall banden en dak dat niet doet vermoeden. Al heb ik wel vaker een Berlina met vinyl dak gezien in de UK.
Vorm van de achterste wielkast en c-stijl lijkt me Berlina, achterbumper van 2000 (of Nuova).
Ik hoorde ze vanaf de bank, keek naar buiten en zag ze driftig de rotonde bij de Zeverijnstraat nemen Op weg naar Rik waarschijnlijkVerdacht veel Giulia's in & om Hilversum vandaag....
Dan heb je vast ook de machtige brul van het boertje-in-net-jasje met CC achter het stuur gehoord...Ik hoorde ze vanaf de bank, keek naar buiten en zag ze driftig de rotonde bij de Zeverijnstraat nemen Op weg naar Rik waarschijnlijkVerdacht veel Giulia's in & om Hilversum vandaag....
Mijn oude liefde...ooit, ooit, ooit.
Volgens mij zag ik die Komo Grigio van jou een maand of 2 terug hier in het Utrechtse.Mijn oude liefde...ooit, ooit, ooit.
Hahahaha Komo Grigio?!
Hij leek er in ieder geval wel op, voorkant niet gezien.Niet! Echt?
Eigenlijk is het Grigio Komo...Hahahaha Komo Grigio?!