Scherp opgemerkt,...Pericoloso
Gefeliciteerd allen met de 90 ste pagina,..
Maar zo zie je maar weer smaken verschillen,.. ik vind de Ronals het mooiste staan onder een Novanta,..
Die kroonkurk zijn hele mooie velgen ... alleen zover ik weet niet 4 gaats. Of wel ?Jep zo, goede hoogte,alleen moeten de velgen dan echt helemaal als nieuw zijn,dus alles spaakjes en binnenkanten mooi zilver en dunne spoorverbreders,klaar.
Terwijl ik zelf een Ronal man ben,maar op een 90 vind ik ze op vooras te ver naar buiten komen;bij een 75 heb je daar geen last van door iets bollere schermen en verbreders,.
Bij Alfetta kan het net en bij 33 en 164 staan ze ook weer goed.
Ja hoor, die zijn er ook:Die kroonkurk zijn hele mooie velgen ... alleen zover ik weet niet 4 gaats. Of wel ?Jep zo, goede hoogte,alleen moeten de velgen dan echt helemaal als nieuw zijn,dus alles spaakjes en binnenkanten mooi zilver en dunne spoorverbreders,klaar.
Terwijl ik zelf een Ronal man ben,maar op een 90 vind ik ze op vooras te ver naar buiten komen;bij een 75 heb je daar geen last van door iets bollere schermen en verbreders,.
Bij Alfetta kan het net en bij 33 en 164 staan ze ook weer goed.
Weet ik eerlijk gezegd niet maar gok op 14.....15 was mi alleen voorbehouden aan de top novanta's en 75 3.0 qv (America's hadden ook slechts 14en, 75turbo europa en standaard TS lmv idem)Oh ja van de 90 is natuurlijk 15...
Wat zijn de scheerkoppen van de 75 dan?