Grigio Komo?
Daar was ik hem al kwijt ja. Op de terugweg zag ik jou in mijn ooghoek op de bouwplaats staan daar.ja,gtv6 kwam ook door de nassaustraat,had nogal haast ja.
Die witte 159 sw om 14.15u helemaal gemist denk ik?Vanochtend rond 11.30u t.h.v. de rotonde aan Drieschouwen in Axel een zilvergrijze Gtv6 met Grand-Prix striping.Of er het hele GP pakket aanzat kon ik in zo vlug niet zien.de Gtv6 had grote haast om Axel in te komen en mij af te schudden.
En later om een uurtje of 14.20u een prachtige witte Brievenbus Bertone op het kruispunt Tractaatweg-Westdorpe aan de stoplichten.Mijn groet werd beatwoord met een vriendelijk verbaasde groet terug.Mens had ws nooit verwacht dat de bestuurder van een 916 naar een Bert zou zwaaien.
Neenee,was ik alleen in mijn enthousiasme vergeten te melden hier. Ik heb het polleke nog opgestoken naar u.Die witte 159 sw om 14.15u helemaal gemist denk ik?Vanochtend rond 11.30u t.h.v. de rotonde aan Drieschouwen in Axel een zilvergrijze Gtv6 met Grand-Prix striping.Of er het hele GP pakket aanzat kon ik in zo vlug niet zien.de Gtv6 had grote haast om Axel in te komen en mij af te schudden.
En later om een uurtje of 14.20u een prachtige witte Brievenbus Bertone op het kruispunt Tractaatweg-Westdorpe aan de stoplichten.Mijn groet werd beatwoord met een vriendelijk verbaasde groet terug.Mens had ws nooit verwacht dat de bestuurder van een 916 naar een Bert zou zwaaien.
Grtz,fRank
Laten we het daar maar op steken dan.Zag t ook te laat om nog enthousiast te doen... (verzachtende omstandigheid>vroege dienst gehad )
Grtz,fRank
Ps die witte bert heb ik niet gezien?
Ah zo...Laten we het daar maar op steken dan.Zag t ook te laat om nog enthousiast te doen... (verzachtende omstandigheid>vroege dienst gehad )
Grtz,fRank
Ps die witte bert heb ik niet gezien?
Bert kun jij niet gezien hebben ,kwam uit de richting Sas v Gent toen ik daar aan het stoplicht aan kwam.Dus nadat ik jou halverwege(is dat nog Langeweg?) daar tegenkwam.
Das nog een sprint gt meen ik, met zo'n spijltjes grille, toch?Weet ik niet,zou zo maar kunnen.
Volgens mij wel.Das nog een sprint gt meen ik, met zo'n spijltjes grille, toch?Weet ik niet,zou zo maar kunnen.
Grtz,fRank
Zoiets:Zeker een top kleur voor een giulia! (op een scalino eveneens niet te versmaden overigens)Eigenlijk is het Grigio Komo...Hahahaha Komo Grigio?!
Blijft wel een waanzinnig kleur... staat ook schitterend op een Bertoontje... met gele koplampjes... en rood interieur... (en die heb ik dan laten lopen... GRMBL!)
@Kyalami; deze giulia had toch een rood skai interieur meen ik? Prachtige combi iig met dat vuilniszakkengrijs...
Grtz,fRank
Met Seekle ??????Ff mooi slap ouwehoeren
Dat gebeurt nou anders nooooooooooooooooooooooooooooooooooooit!