Het klopt idd. De 2.5 Super is idd ooit zo gelevert. Heb even wat gegoogled want ik was in de veronderstelling dat de Super destijds alleen als V6 met 2000 cc verkrijgbaar was. De 2.5 is ook als Super verkocht. Dus geen geknutselde Novanta. Sorry Han.
Phoei ik schrok al,..meende toch wel dat de Novanta origineel was,.. toch eens kijken of ik dan wel ABS heb,. maar mijn verwachtingen zijn te groot denk ik,..
Dank ook aan Zaagmans,. Jack,..!!! voor je info,.. weer iets wijzer geworden,. TOP.
Ik vind de site van het 90 Register zo verwarrend,... en krijg iedere keer virus-melding dus vandaar dat ik daar nooit kom,..
Maar goed ben dus eigenaar sinds Februari 2010,.. en in Juni meegedaan aan het 100 jarig bestaan van Alfa Romeo,..!!
Foto's van de heenreis,..!
Zie links,..Alfa 156,.!
Jan Steutel,..voor me ,.bij het betaalhokje,....had zo mooie foto's,..bijna alles weg,...BALEN.
Mooiste is nog wel dat Frans, (Paco) mij niet kon bijhouden met zijn Alfa 166 2.4 JTD op de terugreis,... de Novanta loopt zo gruwelijk hard,.. de klok uit,..Ha,ha,..!!!!
Een nadeel ik moest wel 3 keer tanken,.. Frans kon vanaf Italië zo naar huis,...
Hoop foto's verloren gegaan,.na mijn PC crash ruim een jaar geleden,.. en ja dom,dom had toen nog geen Back-Up schijf,..!!??
November 2010 de Alfa 166 gekocht,..dus.
Sindien staat de Novanta 2.5 V 6 QO,.. op stalling,..!