Euh... Denk niet dat de drijfstanglagers dat trekken
Dan nog, 150pk is zat (voor nu)
Zouden carbs met nitro te combineren zijn?
Zoals ook ge'pbt heb een supersprint, pasvorm weet ik niet omdat het voor een 33 16V was en ik het onder m'n Sud 8V heb geplaatst.Nice, ben benieuwd! Ben ook errug benieuwd hou jouw sudje van z'n plek komt! Zal niet veel voor de mijne onder doen straks denk ik. Sudje is een stuk lichter toch?
Hoe is de pasvorm? Schijnt nog wel eens "ruk" te zijn.
Nou je het toch over kelkjes hebt....Uiteraard! Dat gesnor wil ik niet missen! Moet nog wel ff kelkjes vinden die er in passen
Nou je het toch over kelkjes hebt....Uiteraard! Dat gesnor wil ik niet missen! Moet nog wel ff kelkjes vinden die er in passen
de naam is gerwin(was dat Gerben?)
Nee, van de winter maar weer.Nou je het toch over kelkjes hebt....Uiteraard! Dat gesnor wil ik niet missen! Moet nog wel ff kelkjes vinden die er in passen
Ziet er bruut uit! Ben je wezen hobbyen in je hok, Jan?
Martijn
Als je toch je remmen aan gaat pakken hoef je heus geen hydraulische handrem. Zijn veel makkelijkere oplossingen voor. Kmtelleraandrijving... tja, dan moet je een sud- of 33 type 2 (qv) bak hebben.Nee, van de winter maar weer.Nou je het toch over kelkjes hebt....
Ziet er bruut uit! Ben je wezen hobbyen in je hok, Jan?
Martijn
Is zo maar een foto van het web.
Ik heb trouwens wel een complete 16v klaar staan voor in een sud en komt waarschijnlijk in de Sprint Veloce.
Ik zit alleen nog een beetje in dubio over de remmen,16v of standaard sud.
Ik wil eigenlijk geen hydraulische handrem en kilometertelleraandrijving gedoe hebben.
Nou uh Luigi je kan weer...