rond 18:30 voor de nieuwe kolk in assen, ik toeterde nog even vanuit een ford ka
Vanmiddag ron 16:30u een geïmporteerde zilvere Spider 2.0 TS (60-JNP-?) met 2 jonge mannen er in en het dakje omlaag. Was op de parkeerplaats voor stadion de Geusselt, meteen na de wedstrijd (MVV-Excelsior), maar weet niet of de voor de wedstrijd of de naastgelegen McDonalds kwamen.
Leuke spot!!Vanmiddag bij Garage Stevens een prachtige GT 1600 Junior uit '73 in Verde Olivo op de brug. Auto was net klaar en werd door de eigenaar opgehaald.
Vorige week in New York City ook nog een bijzondere 105 gespot. In totaal 2 Spider gezien, een type 2 en een type 3. Maar die type 2 was wel een zeldzame, een Niki Lauda-edition. Kende de uitvoering wel uit de boekjes en van internet, maar volgens mij nooit in Europa verkocht. Ik moest er nog ff achteraan hollen voor een fotootje.
FF inzoomen, duidelijk de Lauda-kenmerken zoals spoilertje met witte strepen en witte badge achter 't voorwiel.
Voor wie 'm niet kende: niet de mooiste uitvoering maar wel zeldzaam.
Dat het nog ruim 2 uur moet duren voordat iemand die grap ook echt op het forum zetHad eigenlijk verwacht dat er hele kleine, beetje verschrompelde spiegeltjes op zouden zitten...
Vond ik ook Yuri, iemand moet het doen toch?Dat het nog ruim 2 uur moet duren voordat iemand die grap ook echt op het forum zetHad eigenlijk verwacht dat er hele kleine, beetje verschrompelde spiegeltjes op zouden zitten...
Heee die ken ik, die komt bij mij uit het dorp! En mooi dat ie klinkt!!!!
Vond ik ook Yuri, iemand moet het doen toch?Dat het nog ruim 2 uur moet duren voordat iemand die grap ook echt op het forum zetHad eigenlijk verwacht dat er hele kleine, beetje verschrompelde spiegeltjes op zouden zitten...
Ben er een tijdje terug ook geweest en er stond een grijze Milano..Dan heb je waarschijnlijk als 1 van de eerste van het forum mn milano gezienIn Meppel heel veel mooi Alfa spul bij Aaldert van Interkeur. Ook een zeer mooie 75 met een 88dkm op de klok. Ook de SZ stond binnen en geweldig om te horen dat hij nog erg vaak rijdt met deze
Dan heb je mij gespot Menno, was op weg naar huis en bij de vk lichten voor politie bureau ging je rechts af en stak de duim op... hahahaah mn vrouw vroeg al wie in een Ka toetert naar een Alfa..??? zei tegen haar zal me niet verbazen dat we op het forum komen bij gespot...rond 18:30 voor de nieuwe kolk in assen, ik toeterde nog even vanuit een ford ka