De foto's van Hendrik....
Heren en dames,
Hierbij een selectie van de gemaakte foto's.
s' morgens 7:30 het zonnetje scheen in het schone Drentsche landschap en beloofde al een mooie dag te worden.
Bij de Shell (A28 Zwolle) gestopt om Erwin op te pikken en ff wakker worden, mn QV achter een oud polootje geparkeerd, eigenaar kwam terug van het tankstation en begon direct een babbeltje te maken of wij ook naar een meeting gingen, Ja in Houten en zei nog ff door naar Oss.
Onze lokatie van 30 sept....
Langzaam werden de bezoekers steeds gretiger v.w.b. de onderdelen, deze lagen hier naar verhouding voor een prikkie..
De werkplaats, gevuld met mooie klassieke Alfa Romeo's en 1 half zusje uit Maranello lekker in haar pyama.
een muur van lichtmetaal.......
ff naar buiten om te genieten van het mooie weer en de enige aanwezige 3.5 Savali.
Net na aankomst is de auto van Franalfa ook even bekeken door Louis en later door de meester zelf, aangegeven bij Louis dat dit blok geen type aanduiding heeft wat wel erg jammer was. Francis die had al de hele ochtend een big smile maar smiddags toe hij van Fred, die na enig speurwerk toch wat gevonden heeft, een Savali Logo heeft gekregen zweefde hij gewoon en die glimlach is volgens mij nog niet van zijn gezicht. Fred heeft ff uitgelegd waar ze moesten komen en er is weer werk aan de winkel voor Fran.
Han gaf op eerdere foto's aan dat hij omringd werd door 164, eigenlijk werd de 166 een beetje vermeden en hier is ook te zien dat Han door meerdere 164 rijders werd gesommeerd om de 166 elders neer te zetten.
Rond de middag werd iedereen verzameld in de werkplaats, Fred zou een stukje gaan vertellen over de Savali motoren.
Was dit het twijfel moment van Marlon??
Fran week niet van zijn zijde.....
OOOhhhh heerlijk dat heb ik ook allemaal en ik droom niet....
Vrijwel iedereen was in de werkplaats aanwezig.
Als het mannentje blij is dan is de wederhelft het ook, kijk haar eens stralen..Mooie foto Wen...
Einde van de dag was al in zicht...
Nadat alles opgeruimd en afgesloten was een laatste check aan de 164 en onderweg naar de Mac.
In de schaduw van s'werelds mooiste Q4 op weg naar de Mac...
Nogmaals, Fred, Inez, Louis en 164 liefhebbers BEDANKT!!!!