Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Het goede doel: CliniClowns Rally's op zondag 21 oktober.

di sep 18, 2012 14:12

CliniClowns organiseert twee rally's waaraan we aan deel kunnen nemen.
-1. Classic Car Rally op zondag 21 oktober 2012.
De inschrijving voor deze rally staat open voor alle auto’s van tenminste 25 jaar oud en zogenaamde special cars zoals: SZ, RZ en 8C.

CliniClowns roept alle eigenaren van klassieke wagens en special cars op om deel te nemen aan de CliniClowns Classic Car Rally op zondag 21 oktober 2012. De netto-opbrengst van dit auto-evenement komt geheel ten goede aan het goede doel: de kracht van een lach bieden aan zieke en gehandicapte kinderen. Classic Car rijders melden zich eenvoudig aanvia de website http://www.cliniclownsrally.nl
Op zondag 21 oktober 2012 wordt vanaf het Hampshire hotel Avenarius in Ruurlo om 10.00 uur het startsein gegeven voor een uitdagende kaartleesrally. De lunch zal worden aangeboden door het Hampshire Hotel Mooi Veluwe in Putten. Rond 15.30 uur zullen de deelnemers aan de rally finishen op het parkeerterrein voor het CliniClowns kantoor in Amersfoort. Hier worden zij hartelijk welkom geheten door het publiek en de deelnemers van de Rode Neuzenrally. De Cliniclowns Classic Car Rally wordt, op uiterst professionele wijze, georganiseerd door Joan van de Lustgraaf van Dynamics Events en haar rallyteam.
Het inschrijfgeld voor de Cliniclowns Classic Car Rally bedraagt € 245,00 per equipe bestaande uit 2 personen. Er kan worden ingeschreven voor de Sport- of de Tourklasse, al naar gelang de rally ervaring van de equipe. Het Bijzonder Reglement voor de rally zal tijdig gepubliceerd worden op de website http://www.cliniclownsrally.nl .
Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je graag meedoen, maar heb je geen klassieker of special car maar heb je wel een rode Alfa Romeo?
Dan kun je meedoen met de:
-2.Rode neuzen Rally op zondag 21 oktober 2012.

CliniClowns roept alle rode autorijders van Nederland op zich aan te melden voor de Rode Neuzen Rally. Dit evenement vindt plaats op zondag 21 oktober 2012. Gelijktijdig vindt die dag ook de Cliniclowns Classic Car Rally voor klassieke wagens en special cars plaats. De netto-opbrengst van beide auto-evenementen komt geheel ten goede aan het goede doel: de kracht van een lach bieden aan zieke en gehandicapte kinderen.Classic Car rijders melden zich eenvoudig aanvia de website www.cliniclownsrally.nl
Op zondag 21 oktober 2012 wordt vanaf het Hampshire hotel Avenarius in Ruurlo om 10.00 uur het startsein gegeven voor een uitdagende kaartleesrally. De lunch zal worden aangeboden door het Hampshire Hotel Mooi Veluwe in Putten. Rond 15.30 uur zullen de deelnemers aan de rally finishen op het parkeerterrein voor het CliniClowns kantoor in Amersfoort. Hier worden zij hartelijk verwelkomt door het publiek en de deelnemers van de beide rally's.
Afbeelding

Extra mededeling:
Ik heb begrepen (via een radiozender) dat je niet een rode wagen MOET hebben. De neus rood maken of rood versieren is ook goed.
Maar dat zal ik voor de zekerheid nog eens navragen.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Het goede doel: CliniClowns Rally's op zondag 21 oktober

do okt 04, 2012 11:23

Ik doe mee met de Classis Car Rally.
Doet er nog iemand anders van de club mee? Ik ze een rode Spider bij de deelnemers.

Ook bij de rode neuzen rally, staat een aantal Alfa Romeo's bij de deelnemers.
Ik zie alleen een Mito en een Spider. Nu staan er niet alle foto's erbij, maar dat is niet veel op 100 deelnemers.
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op do okt 04, 2012 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

do okt 04, 2012 11:41

Twéé Mito's en een Spider Afbeelding

Ik heb geen rode Alfa meer. Die toch roze resp. paars waren, maar dat terzijde.

Wel leuk om te zien dat er zich redelijk wat klassiekers en youngtimers onder de deelnemende rode auto's zitten.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Het goede doel: CliniClowns Rally's op zondag 21 okt

do okt 04, 2012 11:50

Twéé Mito's en een Spider Afbeelding
Oeps niet goed gekeken.
Hans, herken jij iemand van de club?

Enne heb je wat tips voor mij wat betreft het rally rijden?
Bolletje pijltje? Ik heb het één keer eerder gedaan met Sander in België maar dat ging volgens mij niet helemaal volgens de regels.

Dinky Boy
Miniaturista

do okt 04, 2012 12:01

Zoals wij de bol-pijl methode gebruiken staat op de website beschreven.

Iedere organisatie kan natuurlijk zijn eigen systeem gebruiken, dus er zullen altijd wel verschillen zijn.

Bij een evenement als dit kan het beter niet te ingewikkeld zijn, veel onervaren deelnemers die vaak zullen willen rijden om het rijden en niet om ingewikkelde navigatievraagstukken op te lossen. Denk ik, althans.

Een heel scala aan kaartleessystemen vind je hier.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

wo okt 10, 2012 23:24

Inmiddels drie Alfa Romeo's in de Classic Car Rally.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 18, 2012 15:31

VIJF Alfa Romeo's bij de Classic car rally!
Top Gear besteedt er ook aandacht aan.

Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member

zo okt 21, 2012 22:35

Wij hebben ook meegedaan, was super leuk zie hier meer over ons avontuur. http://www.alfaspeed.nl/phpforum/viewto ... =20&t=6517

gr. Peter
www.nimega100miglia.nl

Komt het vandaag niet komt het morgen, maar komen zal het er.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Het goede doel: CliniClowns Rally's op zondag 21 okt

ma okt 22, 2012 11:03

Wij hebben ook meegedaan, was super leuk zie hier meer over ons avontuur. http://www.alfaspeed.nl/phpforum/viewto ... =20&t=6517
gr. Peter
Leuk verhaal Peter en fantastisch gedaan de tweede prijs!
Dat van het slechte slapen, dat herkennen wij ook. De bedden van het hotel waren spijkerhard en de kachel kon niet uit.
Dus echt uitgeslapen waren wij niet en net als jullie onbekend met het Rally rijden. Bolletje pijltje? Doorgetrokken lijn en waar is de meetlat voor?

Dit was de start bij de Orangerie
Afbeelding
En zo stonden er nog een aantal Porsches.

Afbeelding
Middagpauze...
Ik reed, mijn vrouw keek naar de kaart en dochter Roxy speurde naar de letterborden.
Dat ging wonderwel heel goed en we hebben zelfs nog een bordje met letter "A" dat op de grond was gevallen gespot.
Dus we waren ook vol goed hoop. Wel lieten andere deelnemers voorbij en bepaalde onze eigen route.

Bij ons ging het tijdens het laatste deel van de route (bij de omslag van de kaart) fout en na een uur zoeken hebben we het opgegeven.

Afbeelding
De TomTom aangedaan en maar naar de finish rijden.

Toch is het voor ons doen niet eens slecht.
Om het huwelijk in stand te houden vliegen mijn vrouw en dochter altijd met het vliegtuig naar de vakantiebestemming en ik volg met de wagen.
Dit keer zonder noemenswaardige euh... meningsverschillen gereden en al met al een hele leuke dag gehad.

Afbeelding
Hier ging het om.

PS Heb je ook nog in de T-Ford file gestaan?

Peternijmegen
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 26, 2012 07:26

De t-Ford file was ik snel klaar mee, op redelijk goed moment het hele handeltje voorbij gereden.
Wij vonden het alleen jammer dat er geen bekers waren :lol: :lol:, Eric en ik hadden al afgesproken dat we de beker om de week op de schoorsteenmantel zouden zetten als we wat zouden winnen :lol:.
Mijn laatste beker die ik won was tijdens het voetballen en daar moest ik 10 weken op wachten om hem thuis te laten zien. :lol:

Gr. Peter
www.nimega100miglia.nl

Komt het vandaag niet komt het morgen, maar komen zal het er.

Terug naar “Evenementen”